سامانه خرید آنلاین بیمه در  کل کشور به طور رسمی رونمایی شد

در پی دستور وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر پیاده سازی بیمه دیجیتال در راستای توسعه اقتصاد هوشمند، شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به عنوان نماینده حقوقی برتر شرکت سهامی بیمه ایران، به طور رسمی سامانه فروش آنلاین بیمه را در کل کشور رونمایی کرد.

در این سامانه شما قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز بیمه نامه خود را خریداری کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوید.

شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان با کد ۳۲۲۳ از شرکت سهامی بیمه ایران از سال ۱۳۶۸ در صنعت بیمه فعالیت خود را آغاز نموده است. با تجهیز زیرساخت‌های ارائه سرویس و خدمات متمایز و به کارگیری قریب به یکصد نفر نیروی انسانی مجرب و متخصص بیمه، خدمات متمایزی را در اقصا نقاط کشور به بیمه گذاران خود ارائه می نماید.

تخصص گرایی دوسویه دپارتمان های خدمات دهنده به بیمه گذاران محترم و ارائه خدمات متمایز در محل به بیمه گذاران از جمله چشم انداز های شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به شمار می‌روند.

سامانه خرید آنلاین بیمه در  کل کشور به طور رسمی رونمایی شد

استعلام و خرید آنلاین بیمه

در این سامانه شما قادر خواهید بود تمامی نیاز های بیمه ای خود را خریداری کرده و مابقی روال را به شبکه پشتیبانی شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان بسپارید.

شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان در تمامی شاخه های بیمه ای در کشور فعالیت می نماید. بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه ی اتومبیل، انواع بیمه های مسئولیت، مهندسی، عمر، حوادث، باربری، درمان و بیمه نامه های کشتی و هواپیما بخشی از فعالیت های شرکت خدمات بیمه تامین سازان را تشکیل می دهد.

بیمه شخص ثالث شامل کلیه خسارت‌های مالی می باشد که از محل مسئولیت‌های مدنی دارندگان و رانندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی که در حوادث رانندگی متوجه اشخاص ثالث می‌شود، اقدام به جبران خسارت می نماید. پوشش مالی و پوشش جانی سرنشین و پوشش جانی راننده از پوشش های اصلی این نوع بیمه نامه می باشد.

سامانه آنلاین صدور ثالث تامین سازان به نشانی www.TaminSazan.ir با هدف راحتی بیشتر برای بیمه گذاران عزیز و برای به حداقل رساندن زمان مورد نیاز برای بیمه گذاران محترم راه اندازی گردیده است، جهت خرید بیمه شخص ثالث انلاین و خرید اینترنتی بیمه نامه بدنه تنها در چند دقیقه قادر خواهید بود بیمه نامه خود را صادر نمایید.

سامانه خرید آنلاین بیمه در  کل کشور به طور رسمی رونمایی شد

یکی از تمایز ها و تفاوت های بزرگ مابین شرکت های خدمات بیمه ای، حوزه ی رسیدگی به خسارات می باشد. ارائه خدمات پشتیبانی بیمه در حوزه خسارت در شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به‌طور متمرکز بوده و رسیدگی به خسارات به صورت مستقل در این شرکت انجام می گردد.

واحد حقوقی شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان آماده ی ارائه ی مشاوره های حقوقی به کلیه ی خسارت دیدگان در تمامی شرکت های بیمه ای در کشور می باشد.

شرکت خدمات بیمه ای تامین سازان به عنوان نماینده ی حقوقی برتر شرکت سهامی بیمه ایران به نشانی اینترنتیwww.TaminSazan.com  همواره در خدمت شماست.

در اینستاگرام نیز با ما همراه باشید https://www.instagram.com/tamin.sazan

دفتر مرکزی: تهران، خیابان فردوسی، خیابان سرهنگ سخائی، پلاک 48 طبقه اول، واحد 2   تلفن: 021.62813

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =