فروشگاه اینترنتی محصولات ساختمانی کاشی، سرامیک، سنگ ساختمانی

فروشگاه اینترنتی محصولات ساختمانی خانه لاکچری با نام تجاری شرکت وثاق باتیس الوند با شماره ثبت ۱۴۸۶۸ اولین و تنهاترین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی در کشور که عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و ثبت شده در ستاد ساماندهی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشوری می باشد.

 همچنین فروشگاه خانه لاکچری با نام تجاری بازرگانی خوشرفتار اولین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی در استان قم که از سال ۱۳۶۹ تاسیس گردید.

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری با نام نمایشگاهی بازرگانی خوشرفتار بزرگترین فروشگاه کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی با بیش از ۱۰۰۰ متر مساحت فروشگاه که در ۴ طبقه احداث و راه اندازی شده است.

همچنین این مجموعه دارای ۶۵۰۰ متر انبار مسقف می باشد.

این مجموعه مفتخرست که ارتباط نزدیکی با انجمن خیرین مدرسه ساز دارد.

همچنین مجموعه ی ما از سهام داران شرکت الوند می باشد.

نمایندگی های انحصاری فروشگاه خانه لاکچری

فروشگاه خانه لاکچری نماینده ی انحصاری محصولات کاشی و سرامیک الوند، سرامیک البرز و چیتا، کاشی هرمس تبریز و ونوس الوند، کاشی مرجان و سروکوارنتا اسپانیا، کاشی فخار رفسنجان، سرامیک پالرمو، کاشی نوین سرام و آبادیس یزد، چینی بهداشتی مروارید، شرکت سام سنگان، شرکت سای تک، شرکت مازند چوب آریا، شرکت آرامش دکور و شرکت وستا شیمی اسپادا، شرکت سنگ مصنوعی میکانو، شرکت سنگ ساختمانی تیزسنگان در استان قم می باشد.

همچنین به دلیل وسعت بسیار زیاد کار نمایندگی ها و اضافه شدن انواع محصولات به فروشگاه خانه لاکچری در حال افزایش چشم گیری می باشد.

لازم به ذکر است مجموعه دارای نمایندگی فعال کاشی البرز و رفسنجان در کشور روسیه می باشد همچنین صادرات به کشورهای همسایه و روسیه از جمله فعالیت های بین المللی شرکت می باشد.

انواع کاشی و سرامیک از محصولات فروشگاه خانه لاکچری

یکی از اصلی ترین فعالیت های فروشگاه خانه لاکچری فروش کاشی و سرامیک در سطح کشور به صورت خرید حضوری و خرید اینترنتی کاشی و سرامیک در سایت خانه لاکچری می باشد.

فروشگاه اینترنتی محصولات ساختمانی کاشی، سرامیک، سنگ ساختمانی

شرکت های متفاوتی در ایران به ساخت و تولید کاشی می پردازند. کیفیت ساخت کاشی ایرانی در جهان زبان زد و معروف می باشد. شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک ایرانی در بحث صادرات کاشی توانسته اند موفقیت بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند. از شرکت های معروف تولید کننده کاشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· کاشی مرجان اصفهان

· کاشی هرمس تبریز

· سرامیک البرز

· کاشی الوند

· کاشی تبریز

· کاشی ونوس الوند

· کاشی سروکوآرنتا اسپانیا

· کاشی فخار رفسنجان

· سرامیک چیتا

· سرامیک پالرمو

· کاشی سعدی

· کاشی پردیس نیشابور

· کاشی آبادیس

· کاشی نوین سرام یزد

فروشگاه اینترنتی خانه لاکچری مفتخر می باشد که با داشتن نمایندگی انحصاری از شرکت های فوق این محصولات با کیفیت ایرانی را به فروش می رساند.

کاربرد کاشی در صنعت ساختمان سازی

کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان (بویژه در اماکن مذهبی) و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود. کاشی دارای ابعاد و اندازه‌های گوناگون که با رنگهای گوناگون می‌تواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد. کیفیت کاشی باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت از ۱۰۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچگونه آثار ترک در بدنه یا لعاب آن ظاهر نشود. کاشی دیواری را برای حفظ بهداشت و رطوبت در آشپزخانه، محیط‌های بهداشتی، حمام و دستشویی استفاده می‌کنند. کاشی کف را نیز به علت ضد سایش بودن و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانه‌ها، حمام‌ها، آزمایشگاه‌ها، رختشویخانه‌ها و کارخانجات شیمیایی به کار می‌برند همچنین کاشی باید دارای ابعاد صاف و گوشه‌های تیز باشد.

بهترین کاشی و سرامیک و انواع آن از لحاظ بدنه

به طور کلی تقسیم بندی زیر در خصوص کاشی دیوار و کف در دو نوع کاشی معمولی و کاشی پرسلان صورت می گیرد.

سنگ ساختمان – انواع و قیمت سنگ ساختمانی طبیعی در فروشگاه خانه لاکچری

سنگ‌ ساختمان از مواد سخت و مقاومی با تنوع رنگ و جنس بسیار بالا هستند که از قدیم به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بوده است. سنگ‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که آن‌ها را از سایر مصالح ساختمانی متمایز می‌کند. دوام و مقاومت بسیار بالا، جلا پذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربه‌ای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت خمشی، غیرقابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات جوی، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی و غیره ازجمله ویژگی‌های منحصر به فرد انواع سنگ های ساختمانی است.

به طور کلی سنگ ساختمانی به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شود. که در این بخش فروشگاه خانه لاکچری، ما سنگ های ساختمانی طبیعی را با بهترین کیفیت و قیمت برای فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد. از انواع سنگ های طبیعی می توان به سنگ های روبرو اشاره نمود: سنگ مرمر – مرمریت – تراورتن – گرانیت – لایمستون و …

همچنین هر کدام از دسته سنگ های بالا خودشان به چندین مدل زیرمجموعه تقسیم می شوند مثلا می توان به معروف ترین سنگ های مرمریت به سنگ مرمریت دهبید شایان – مرمریت هرسین یا مرمریت تکاب اشاره نمود.

فروشگاه اینترنتی محصولات ساختمانی کاشی، سرامیک، سنگ ساختمانی

چرا از فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی خانه لاکچری خرید کنیم؟

فروشگاه خانه لاکچری دارای تمامی مجوزهای مورد نیاز جهت فعالیت چه در سطح فیزیکی و چه در سطح اینترنتی در کشور می باشد که تمامی مجوزها درون سایت بارگذاری و قابل استعلام می باشند.

با خرید از سایت شما می توانید با تخفیف ویژه همکاری و همچنین ارسال های رایگان در سطح کشور نسبت به خرید سقف قیمتی روبرو شوید.

تیم پشتیبانی فروشگاه خانه لاکچری به صورت 24 ساعته در شبانه روز حتی روزهای تعطیل از طریق چت آنلاین در سایت، واتس اپ، اینستاگرام و تلگرام در خدمت شما می باشد.

فقط کافی هست یک بار مدلی که مدنظرتان هست را در سایت انتخاب و با ما تماس بگیرید تا با اطلاع از قیمت ها شگفت انگیز شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =