رسول پناه: نمی‌آیم چون باید واقعیات را افشا کنم!

ورزش سه نوشت: مهدی رسول پناه که بعد از جدایی از پرسپولیس و پایان همکاری در سمت مدیرعاملی این باشگاه، در سکوت به سر می برد، درخواست حضور در برنامه تلویزیونی و گفتگوی چالشی در خصوص دوران حضورش در این تیم را رد کرد.

مهدی رسول پناه جزو جنجالی ترین مدیران پرسپولیس محسوب می‌شود که در روزهای پایانی حضورش در این سمت، حواشی بزرگی را شکل داده بود و با بازیکنان و خصوصا یحیی گل محمدی با چالش عجیبی مواجه شد. 

در این رابطه و با توجه به حواشی شکل گرفته یکی از برنامه‌های تلویزیونی قصد گفتگوی چالشی با وی را داشت و در این زمینه دعوتنامه‌ای را برای وی ارسال کرد که با رد آن مواجه شد.

رسول پناه در این بیانیه برای رد حضور در برنامه گفتگوی تلویزیونی گفته: شایسته می دانم اعلام نمایم که هدف اینجانب از بیان پاره ای مشکلات و نارسایی‌ها در مدیریت فوتبال باشگاه کشور، همواره کمک به ارتقای شرایط فوتبال باشگاهی، حمایت از بازیکنان و پایبندی به اصل شفافیت و صداقت برابر هواداران به عنوان بزرگترین سرمایه فوتبال ایران بوده است. 

ضمن استقبال از دعوت به عمل آمده، با عنایت به این که اظهارات اینجانبت در مصاحبه با آن برنامه، همراه با افشای واقعیاتی خواهد بود که در جهت خیر و مصلحت بلندمدت مدیریت باشگاهی فوتبال، باید به آن پرداخته شود؛ اما قطعا در این مقطع زمانی وظیفه خود می دانم که از پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کامل به عمل آورده و آن را از هر حاشیه ای که منجر به تاثیرگذاری منفی در عملکرد تیم شود، به سهم خود دور نگه دارم.

رسول پناه: نمی‌آیم چون باید واقعیات را افشا کنم!

258 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =