پیام تبریک جداگانه رئیس جمهور به امیر نصیرزاده و  امیر واحدی

سید ابراهیم رئیسی امروز در پیامهای جداگانه به امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده و امیر سرتیپ خلبان واحدی، انتصاب شان را در مسئولیت های جدید تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور انتصاب جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور،در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد اجرای منویات فرماندهی کل نیروهای مسلح و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های دفاعی کشور باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
انتصاب جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به سمت «جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح» را که نشان از اعتماد ایشان به جنابعالی و برآمده از تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی کشور است، تبریک می گویم.
با آرزوی توفیقات روزافزون، امیدوارم در سمت جدید خدمتگزاری نیز در سایه توجهات الهی و درایت جنابعالی بیش از پیش شاهد اجرای منویات فرماندهی کل نیروهای مسلح و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های دفاعی کشور باشیم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرآـنلاین به نقل ار سایت اطلع رسانی ریاست جمهوری،

پیام تبریک جداگانه رئیس جمهور به امیر نصیرزاده و  امیر واحدی

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد اقتدار و امنیت در آسمان میهن عزیزمان و خودکفایی و سربلندی نیروهای مسلح باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمندتان است، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
امیدوارم با مدیریت جهادی و بهره گیری مطلوب از امکانات و ظرفیت های فراوان نیروهای غیور مسلح، بیش از پیش شاهد اقتدار و امنیت در آسمان میهن عزیزمان ایران اسلامی و خودکفایی و سربلندی نیروهای مسلح باشیم.
سلامتی و توفیق روز افزون تان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در تقویت توان دفاعی کشور، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =