سردار سلامی: دشمنان ملت ما در سراشیبی سقوط هستند/ دفاع مقدس حقیقت جاری در جامعه است

ایرنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان مردم ایران را در سراشیبی سقوط و افول ارزیابی کرد و گفت: آنها در حال فرار هستند و از مردمک چشمهای ملت ایران فاصله می‌گیرند و کوچکتر می‌شوند.

سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی سلب و توقف‌پذیر نبود بلکه به عنوان حقیقت جاری در جامعه ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر هم مردم ایران مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و فشار عملیات روانی آمریکایی‌ها و غربی‌ها و عملیات سنگین رسانه‌ای آنها ایستادگی می‌کنند و توانست این تحریم‌ها را بشکند.

سردارسلامی افزود: واقعا ملت ایران تحریم را شکسته و از هدف‌های خود دور کرده است. هر چقدر دشمن به سمت ملت ایران می‌آید از آنها فاصله بیشتری می‌گیرد، این به برکت همان روح مقاومتی است که از دوران دفاع مقدس در جامعه ما جریان پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: تا آخر ایستاده‌ایم اصل مربوط به دفاع مقدس است. دفاع یک امتداد عاشورایی دارد، از عاشورا  ارزش‌های چون ایثار، فضیلت، ایستادگی، جوانمردی، غیرت شکل گرفته که این موضوع تا امروز جریان پیدا کرده است.

فرمانده سپاه تصریح کرد: از این به بعد دشمنان در سراشیبی سقوط و افول هستند و ما این موضوع را مشاهده می کنیم. آنها در حال فرار هستند و از مردمک چشمهای ملت ایران فاصله می‌گیرند و کوچکتر می‌شوند.

وی یادآور شد: کوچک شدن قدرت‌ها را به زیبایی و رای العین می‌بینیم و این موضوع برای ما اثبات شده است و به آن اعتقاد قلبی داریم.

سردار سلامی افزود: ان شاء الله به برکت رهبری عزیز، ملت بزرگ ایران، انقلاب و اسلام و به فضل الهی پیروز هستیم و این نه فقط آرزوی و احساس ما، بلکه یک حقیقت است که ملت ایران آن را مشاهده می‌کند.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =