رئیس اوقاف بهشهر خبر دادثبت ۸ وقف جدید در بهشهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر از ثبت هشت وقف جدید امسال در این ازشهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمدحسین فاضلی با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ وقف نیاز به بسیج و تبلیغ عمومی است، اظهار داشت: قطعا تمام مردم و رسانه‌ها می‌توانند می‌توانند یاوران وقف باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بهشهر بیش از ۹۵درصد موقوفات ما عزاداری و اطعام‌دهی سیدالشهدا مکان‌های خاص است، افزود: مردم در این حوزه همت کردند اما امروز مشکلات و معضلات بسیاری در شهرستان و استان وجود دارد که همه با هم دست به دست هم دهیم تا مبلغ فرهنگ وقف باشیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر تصریح کرد: امسال چهار وقف جدید را ثبت و چهار وقف جدید را کشف کردیم؛ در مجموع ۸ وقف جدید در شهرستان بهشهر داشتیم که از افتخارات این شهرستان است.

وی با اعلام اینکه امسال بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه عزاداری و خیرات و حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی طبق نیازهای روز جامعه هزینه شد، اضافه کرد: نیازمند همراهی بیشتر واقفان و مردم هستیم که امیدواریم در حوزه وقف دست به دست هم دهیم؛ به این دلیل که هرچه با اوقاف همراه باشیم کمک‌ها بیشتر خواهد بود و عواید موقوفات برای همه مردم است و در راستای نیات واقفان و رفع مشکلات مختلف مردم هزینه می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =