۱ نفر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
ضربه عدم مدیریت درست مالی بر پیکر ورزش

به عقیده کارشناسان، امروزه بعد از بانکداری و بیمه، ورزش سومین صنعت پولساز دنیاست. دنیای ورزش و در راس آن صنعت پولساز فوتبال، جغرافیایی است به وسعت تمام کشورهای دنیا. گردش مالی عظیم فوتبال باعث شده تا این حوزه به یک اقتصاد بزرگ تبدیل شود که کشورهای مختلف از پهنه آن به درآمدهای کلانی می رسند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درست در روزهایی که باشگاه های پر طرفدار همچون استقلال و پرسپولیس با مشکلات ریز و درشت مالی دست به گریبان هستند، خبر رسید که اردوی استقلال برای بازی با الهلال عربستان 250 هزار دلار خرج روی دست باشگاه گذاشته که هزینه آن از محل پول فروش مهدی قائدی تامین شده!

سوال اصلی اینجاست که اصلا چنین پول گزافی برای چه کاری خرج شده؟ اردوی آبی ها با چه تشکیلات و تجملاتی برگزار شده که چنین هزینه زیادی را روی دست باشگاه گذاشته؟ در شرایط فعلی که آبی ها حتی اسپانسر درست حسابی هم ندارند و فعلا ورودی شان صفر است، چرا باید بدون هیچ مدیریت صحیحی این پول ها هدر برود؟ یک حساب سرانگشتی و ساده به خوبی نشان می دهد که استقلالی ها باید برای این اردو نهایتا هزینه ای 100 هزار دلاری را خرج می کردند اما اینکه چه اتفاقی افتاده و این پول ها چطور خرج شده خود جای سوال و ابهام است.هر چند که چند روز پس از تمام حاشیه ها باشگاه استقلال توضیحی را در این مورد داد اما به نظر می رسد که این موضوع هواداران را راضی نکرده است!

برای خواندن ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =