زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ارومیه نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار ارومیه نواخته شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در دبستان چهارده معصوم (ع) نواخته شد.

تاکید فرماندار ارومیه بر صیانت از سلامت دانش آموزان و دانشجویان

رسول مقابلی فرماندار ارومیه در این آیین، اول مهر را تداعی کننده آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشت شور و نشاط به مدارس، دانشگاهها و سطح جامعه دانسته و گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا شادی و هیجان را از فرزندان عزیزمان و به تبع آن از خانواده ها گرفته و انشالله با تداوم روند تزریق واکسن کرونا، به زودی شاهد رونق امید و زندگی در جامعه باشیم.

مقابلی بازگشت دانش آموزان و دانشجویان به محل تحصیل را امری حیاتی اعلام کرده و افزود: اما آنچه بیش از همه اولویت دارد، صیانت از جان و حفظ سلامت آینده سازان این مرز و بوم است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آموزش چه حضوری باشد یا چه مجازی؛ مطمئناً وظیفه سنگینی درخصوص ارتقای علمی و تربیتی فرزندانمان بر دوش مدیران، معلمان، اساتید و خانواده ها نهاده شده و همگی باید به دنبال جبران کاستی های گذشته باشیم.

فرماندار ارومیه ضمن قدردانی از همت و نوآوری های معلمان و اساتید در تدریس مجازی سال گذشته، تصریح کرد: قطعاً خواهیم کوشید حامی خوبی برای معلمان و اساتید در سال تحصیلی جدید باشیم.

مقابلی بازگشت پرنشاط دانش آموزان و دانشجویان به جامعه را منوط به تعامل اولیاء و مربیان کرده و یادآور شد: متاسفانه کرونا بینمان فاصله انداخته و آرزو می کنم به زودی فاصله ها از میانمان برداشته شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =