چرا مدیرعامل استقلال انتخاب نمی‌شود؟

ورزش سه نوشت: در حالیکه پنج روز از استعفای احمد مددی مدیرعامل استقلال از سمت خود می گذرد، اما هنوز وزارت ورزش و جوانان جانشین او را اعلام نکرده است.

بازیکنان استقلال امروز برای انجام تمرینات روزانه  در مجموعه ورزشی انقلاب با ممانعت مأمورین این مجموعه برای ورود مواجه شدند. استقلالی ها یک ساعتی را پشت در ورودی منتظر ماندند تا بالاخره فرهاد مجیدی موفق شد با مساعدت امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق آبی ها و مدیرفعلی مجموعه انقلاب تمرین امروز را برگزار کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که استقلال در حال حاضر مدیرعامل ندارد. پنج روز از استعفای احمد مددی می گذرد و هنوز وزارت ورزش جانشینی را برای او انتخاب نکرده است. البته گفته می شود حضور مصطفی آجرلو در پست مدیریت آبی ها قطعی است و وزارت ورزش تنها برای مشخص شدن ترکیب هیئت مدیره در حال رایزنی است.

اما همین تأخیر در اعلام نام مدیرعامل جدید و یا حداقل سرپرست موقت آبی پوشان، حواشی زیادی را برای این تیم به وجود آورده است. در ابتدا، علیرضا رضایی و بهزاد نوشادی دروازه بان و مربی بدنساز استقلال که در امارات و پیش از دیدار با الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، با مشکلاتی برای بازگشت مواجه شدند. عدم حضور مدیران استقلال در رأس کار باعث بی نظمی هایی در این خصوص شد به نحوی که بلیط برگشت این دو نفر رزرو نشد تا خود فرهاد مجیدی در این خصوص دست به کار شده و برای این دو نفر بلیط برگشت بگیرد!

دیگر اتفاقی که روز گذشته رخ داد  مسئله حکم کمیته اخلاق درخصوص فرهاد مجیدی بود که ساعتی فوتبال ایران و به تبع ذهن طرفداران استقلال را بر هم ریخت.
 علاوه بر نقدهایی که به  کمیته  اخلاق جهت عدم انتشار علت  صدور حکم وارد است، نکته بعدی عدم مدیریت صحیح این اتفاق از سوی مدیران باشگاه استقلال است که البته به نظر نمی‌رسد تیم مستقر که در آستانه پایان کارند از این ماجرا چندان هم ناراحت باشند.

ماجرای امروز هم که خوراک تازه‌ای برای عصبانیت طرفداران استقلال است،در نبود مدیریت رخ داده است. البته نه فقط غیبت یا پایان ماموریت که خود "مدیریت".
در حالیکه مدیران استقلال باید از خیلی وقت پیش به فکر تمدید قرارداد خود با مجموعه ورزشی انقلاب می بودند و یا اینکه به فکر یافتن زمین تمرین جدید می افتادند، اما این اتفاقات رخ نداد تا مشکلات امروز رخ بدهد. نکته عجیب دیگر اینکه بهرام امیری سرپرست استقلال که باید این اتفاقات را مدیریت می کرد و به فکر زمین تمرین می افتاد، برای چندمین روز متوالی و پس از بازگشت آبی ها از دبی در محل تمرین حضور پیدا نکرد .

در این احوال تعلل وزارت ورزش برای انتخاب مدیریت یا اقلا گزینش سرپرست موقت یا ورود مستقیم برای حل مشکلات  قابل درک نیست به‌خصوص که ظاهرا آنها روی گزینه مصطفی آجورلو به نتیجه رسیده‌اند.البته شاید هم از تیم فعلی علایقی جدی برای ادامه کار یا انتقام‌جویی از سرمربی در پی مباحث بی پایان چندماه گذشته تیز وجود داشته باشد که در نهایت منجر به کارشکنی و بروز مسائلی مثل پایان قرارداد زمین تمرین شده که از یکی از پایه‌ای ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مسائل برای یک تیم فوتبال است.

به‌هرحال تا به امروز آن تحرک و عزم لازم برای رفع مشکلات استقلال از سوی وزارتخانه ورزش دیده نشده و حمید سجادی نمره قبولی خاصی در روزهای ابتدایی کارش در موضوع این باشگاه پرحاشیه و بلاتکلیف نگرفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل ن گ IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    16 5
    دو ستاره خار چشمشون تا ابد.خب شماها که میدانید تا ابد قهرمان آسیانمیشید خب برید امتیاز پاس روبخریدتا حداقل بگید یه جام آوردیدتایخورده ازدرداتون کم بشه
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    20 1
    برای اینکه استقلال فرصت تقوبت تیم و تمرین و بدنسازی اول فصل را از دست بدهد و نیم فصل اول را مطابق هرسال از دست بدهد
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    6 17
    مشکل استقلال مدیریت نیست هرکسی هم بیاد همین وضع هستش
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    خب معلومه تا اونی رو که میخوان باز قهرمان کنند ....