۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۲۶

مرسدس بنز برای جشن تولد 60 سالگی کامیونت‌های چندمنظوره Unimog با همکاری شرکت لگو و با استفاده از 2048 قطعه بزرگترین سازه تکنیک را که مدلی کوچک اما کارا از این کامیونت است، طراحی کرده است.

محبوبه عمیدی: حدود 30 سال است که سازه‌های پیچیده Technic الهام‌بخش مهندسان آینده هستند. این کیت‌های بازی لگو امکان ساخت مدل‌های بسیار پیچیده‌تری را نسبت به قطعات لگویی که بخشی به یادماندنی از خاطرات کودکی ما هستند، برای کودکان و علاقمندان به این بازی در سنین گوناگون فراهم خواهند کرد.

Unimog U 400 truck

مرسدس بنز با همکاری لگو و به مناسبت شصتمین سال تولید کامیونت‌های Unimog ساخت این شرکت به طراحی بزرگ‌ترین مدل اسباب بازی از کامیونت Unimog U 400 دست زده است.

به گزارش گیزمگ، برای خلق این مدل کوچک از کامیونت چندمنظوره بنز که انعطاف‌پذیرترین وسیله حمل بار در دنیا به شمار می‌رود و در مقیاس 1 به 12.5 ساخته شده از 2048 قطعه لگو استفاده شده است. این مدل جدید بزرگ‌ترین سازه تکنیک ساخته شده در سی سال اخیر است.

Unimog U 400 truck

در این مدل کوچک می‌توان بسیاری از توانایی‌های نمونه چندمنظوره اولیه، از برف‌روبی گرفته تا راه‌سازی را مشاهده کرد. علاوه بر این بازوی جرتقیل طراحی شده برای این مدل می‌تواند توسط صفحه گردانی که روی آن قرار گرفته و به کمک یک کنترل الکترونیکی هدایت می‌شود، گردش 360 درجه داشته باشد و می‌توان با اندکی تغییر در بخش جلوی این خودرو آن‌را به یک برف‌روب قابل اعتماد تبدیل کرد.

اسباب بازی مرسدس-بنز و لگو

در این مدل حتی پیستون‌های موتور، محورها و سیستم تعلیق دقیقا مطابق نمونه اصلی طراحی شده‌اند. این مدل فوق‌العاده از مردادماه جاری و به قیمت 280هزار تومان وارد بازار خواهد شد.

53273

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    11 1
    خاک تو سر سایپا و ایران خودرو
  • سيما IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    2 3
    به ايران خودرو هم بگين به مناسبت 50سالگي پيكان اسباب بازي اش رو به بازار عرضه كنه
  • Nima IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    7 1
    واقعا چه برنامه هاي بزرگي براي اين مملكت مي تونن بزارن. توي ويكي پديا ديدم كه ايران سيزدهمين كشور توليد خودرو در جهان است.اما چه خودرويي؟اين مهمه.همش تقليد از بقيه يا سر هم كردن قطعات ماشين هاي مختلف به هم.واقعا متاسفم براي مملكتم.
  • بدون نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    3 2
    حالا اينا رو كجا مي فروشن بريم بخريم از پژو آردي بهتر بايد باشه!
  • سعيد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    2 2
    سلام كامنت گذاران عزيز بجاي نفرين كردن به تاريكي و مسخره كردن هموطنانتان لااقل شمعي برافروزيد! با الهام از حضرت كنفسيوس
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 1
    ziba va ja leb
  • محمد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    بنز و زده تو کار اسباب بازی