علی جباری: آقای سجادی به داد استقلال برسید؛ مگر اینجا شرکت بازرگانی است؟

ایلنا نوشت: پیشکسوت استقلال با انتقاد از وضعیت باشگاه از وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به مشکلات مدیریتی این باشگاه است.

علی جباری، پیشکسوت استقلال تهران درمورد وضعیت مدیریتی این باشگاه با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: من شنیده بودم آقای سجادی اگر روی کار بیایند همه چیز درست می‌شود ولی الان این چه وضعیتی است که ما شاهد آن هستیم؟ الان که مشکلات استقلال بیشتر و بدتر شده است!

او ادامه داد: این باشگاه واقعا گفتم و دوباره هم می‌گویم چرا باید شبیه به بنگاه باشد! چرا اینجا همه دنبال یک منفعت و در واقع کسب و کار هستند؟ مگر این باشگاه یک شرکت بازرگانی است که همه به دنبال سود برای پر کردن جیب‌شان هستند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه اضافه کرد: الان همه چیز بهم ریخته است، چرا واقعا حق استقلال باید این باشد. ما وضعیت هواداران را می‌بینیم که درد می‌کشند؛ نباید وضعیت هواداران اینطور باشد، آقای وزیر این بساط را سریعا جمع کنید!

پیشکسوت استقلال در مورد جریمه کمیته اخلاق برای فرهاد مجیدی همینطور گفت: آخر هم مشخص نشد چرا او جریمه شده است؛ این حکم در وضعیت فعلی استقلال فقط تمرکز کادرفنی را بهم می‌ریزد. اینگونه جمع کردن تیم سخت است؛ سرمربی همینطور برای کار کردن تمرکز ندارد و حالا هم این حکم همه چیز را وخیم‌تر کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: من بدون توهین باید بگویم که این باشگاه برای یکسری آقایان خیلی بزرگ است و در حدی نیستند که بخواهند از زبان باشگاه سخن بگویند. مشکلات استقلال از جایی شروع شد که احترام‌ها را حفظ نکردند و به نظرم احمد مددی خیلی زودتر باید باشگاه را ترک می‌کرد. الان فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به خاطر شما بلاتکلیف هستند ولی شما الان به دنبال جدایی شدند هستید!

او همینطور درمورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: آقایان برای کادرفنی کمترین تلاش ممکن را داشتند و بعد از علم ریاضی حرف می‌زنند که ۹۸ درصد لیست مجیدی را جذب کرده‌اند. مگر مجیدی صد نفر لیست داده بود که شما فقط دو نفر را جذب نکرده باشید؟ ما دفاع چپ نداشتیم ولی دنبال دفاع راست می‌گشتند! این وضعیتی که استقلال دچارش است تنها به دلیل ضعف مدیران است و از آقای سجادی می‌خواهم که به داد استقلال برسند و هرچه سریعتر با انتخاب درست و عاقلانه برخلاف شایعاتی که مشاهده می‌کنیم، افراد ورزشی به عنوان مدیران جدید باشگاه انتخاب کنند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عاشق ابی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    19 1
    درود به شرف و تعصب شما هنوز هم با این سن عاشق تیمش است بقیه باید یاد بگیرند که چگونه باید عاشق تیم و هوادار شد.