کنایه آرام پاشازاده به مجیدی!

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده این طور نمی‌شود که روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می خندید همه چیز خوب است و الان بعد از چند وقت این افراد بد شده اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی پاشازاده در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط خیلی بد است، البته شرایط را خودمان با اعمال، رفتار و گفتارمان ایجاد می‌کنیم. ما با کارهای خودمان می‌توانیم به تیم آرامش دهیم یا حتی برعکس. هیچ کس بزرگ‌تر از نام استقلال نیست و هرچه داریم و دارم از استقلال و صدقه سری هواداران است.

وی ادامه داد: من دنبال سهم‌خواهی نیستم و اگر پیشکسوتی صحبتی می‌کند، دنبال سهم نیست. این چه ادبیات بدی است که به وجود آورده‌اند؟ اتفاقات بدی در این چند وقت افتاده است که متأسفانه دیگر عادی می‌شود. مگر اینجا خانه جواد زرینچه و پرویز مظلومی نیست؟ همین علامت 4 که نشان می‌دهیم مظلومی زحمتش را کشیده است. ما با این کارها اصل فوتبال را از هواداران استقلال که لذت بردن است را می‌گیریم.

معاون ورزشی استقلال عنوان کرد: وقتی از کاری لذت نبریم، عذاب‌آور می‌شود. من آمده‌ام که کمک کنم. خدا به علی پروین سلامتی بدهد که واقعا درست گفت که مدیر فنی کشک است. مدیر فنی یعنی دستیار، معاون ورزشی هم تعریفش این است که بین کادر فنی و بازیکن و مدیریت ارتباط برقرار کند. مدیر ورزشی هم در دنیای فوتبال تعریف شده است مثل مالدینی در میلان و نِدوِد در یوونتوس. اگر قراردادهای ما این طور شده که نمی‌توانیم حق رشد بگیریم به خاطر نبود مدیر ورزشی بوده است.

پاشازاده در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: به عنوان یک دوست و همبازی به مجیدی زنگ زدم و برای او نامه رسمی فرستادم که بیاید و صحبت کنیم که چه چیزهایی می‌خواهد و من هم آنها را به مدیریت بگویم. پیراهنی را که من پوشیده‌ام را فرهاد هم پوشیده است. من هم با او در این باشگاه بزرگ شده ام و از او حمایت کردم.الان هم اعتقاد دارم مجیدی تیم را بسته و خودش هم باید بالای سر تیم باشد.ما فینال جام حذفی را از دست دادیم و به الهلال هم باختیم. خودتان می‌دانید با یک مساوی هم مربی را عوض می‌کنند اما مدیریت پشت مجیدی ایستاد.

وی تأکید کرد: اگر محبوب بودیم و بازوبند کاپیتانی را بسته‌ایم این به آن معنی نیست که از استقلال بزرگ‌تر هستیم. از ما بزرگ‌ترها هم خیلی‌ها آمده‌اند و رفته‌اند اما استقلال مانده است.ما نباید تیم را به یک نفر وابسته کنیم.شما دیدید اتفاقاتی برای زرینچه افتاد و بعد از اینکه حکم گرفت از استقلال رفت، این موضوع خیلی بد است.

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه مشکل مجیدی چیست گفت: واقعا نمی‌دانم، نظرم این است که فرهاد تنها است و باید کمکش کنیم. من از جنس خود او هستم و کاپیتانش بوده‌ام. روزی که به استقلال آمد جوان‌تر از من بود با این حال ما روابط خوبی داشیم و حتی رفت و آمد خانوادگی می‌کردیم. ببینید ما زیر مجموعه کجا هستیم؟ وزارت ورزش. مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده این طور نمی‌شود که روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می خندید همه است و الان بعد از چند وقت این افراد بد شده اند؟

پاشازاده در مورد استعفای مددی گفت: ایشان استعفا داده اما هنوز پذیرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکسری اتفاقات بد افتاده و باز هم در حال افتادن است افزود: اینکه هر روز تجمع کنیم و از یکسری از افراد واقعی هم سوء استفاده شود با این شرایط کسی نمی‌آید مدیرعامل استقلال شود.

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه وزیر ورزش نمی‌تواند شرایط را بهتر کند، گفت:‌ نه اینکه نمی‌تواند اما متأسفانه ما خودمان به خودمان پشت پا می‌زنیم. در این مدت ما چقدر بهم کمک کردیم؟ من صحبت‌های پیروانی، مدیر فوتبال پرسپولیس را شنیدم که گفت مشکلات وجود دارد اما ما بهم کمک می‌کنیم. چه یک روز باشم چه یک سال کارم را درست انجام می‌دهم و هیچ چیز مهم‌تر از استقلال نیست. نه از کسی می‌ترسم و نه به کسی باج می‌دهم. این کارهایی که صورت گرفت چه سودی به حال استقلال داشت؟

پاشازاده ادامه داد:‌اگر هوادار استقلال هستیم باید خیلی جاها گذشت کنیم. من نمی‌توانم با تمام مجموعه استقلال درگیر شوم. اسپانسر خیلی بیشتر از حقش به ما کمک کرده و نمی‌توانیم با همه دعوا کنیم. این کارها فقط دودش به چشم استقلال و هوادار می‌رود. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم همه چیز حقیقی بود نه مجازی. من به پرسپولیس گل زدم و قبول نشد و هواداران حریف ناراحت شدند و یکسری فحش ها به من دادند اما اعتقاد دارم نباید از اتفاقات بترسیم. از فرهاد مجیدی هم می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کند.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، در مورد اینکه دلیل محرومیت مجیدی چه بوده است، گفت: من خودم هنوز به نتیجه نرسیده‌ام. کسانی که رأی را صادر کردند خودشان باید توضیح دهند.

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه آیا دلیلش مصاحبه او بوده است یا خیر، گفت: خود سایت فدراسیون باید توضیح دهد.

پاشازاده در پایان عنوان کرد: خود طرفداران باید کمک کنند و به تیم آرامش بدهند،فقط همین.

بیشتر بخوانید: زمین تمرین جدید استقلال مشخص شد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    18 11
    این تا زیر آب مجیدی رو نزنه ول کن نیست. صبر هم نداره. دندون تیز کرده از خیلی وقت پیش برای مربیگری استقلال