افشین پیروانی: همه چیز گل و بلبل نیست!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر صدایی از کسی در تیم ما در نمی‌آید و بحثی صورت نمی گیرد به خاطر این نیست که همه چیز گل و بلبل است بلکه ما هم مشکل داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی سخت و نفس‌گیر و جنگ نابرابر با تیم تاجیکستانی را به کادر فنی، مدیریتی و هواداران تبریک بگویم. خوشبختانه الان با وجود مشکلاتی که داریم شرایط خوب است. از 10 مهر ملی‌پوشان ما وارد اردو می‌شوند و باید مقابل امارات و کره جنوبی بازی کنند. 21 مهر به جمع ما اضافه می‌شوند و باید به عربستان برویم. فرصت کمی وجود دارد و برنامه‌ریزی غلط AFC  باعث شده تا تداخل بین بازی‌های ملی و باشگاهی به وجود بیاید.

وی ادامه داد: مطمئنا باید حداقل یک هفته فاصله بین دو تورنمنت برقرار می‌شد تا تیم‌ها بتوانند بازیکنان خود را در اختیار بگیرند. با این شرایط هواداران بدانند شرایط تیم خوب است و سه مسابقه تدارکاتی هم قبل از بازی با الهلال پیش رو داریم.

پیروانی عنوان کرد: اگر الان صدایی از کسی در نمی‌آید و بحثی صورت نمی گیرد به خاطر این نیست که همه چیز گل و بلبل و خوب باشد، ما هم می‌توانیم صحبت و اعتراض کنیم،  از سال قبل هم طلب داریم، اما عشق به پرسپولیس باعث شده این مسائل را فراموش کنیم. اگر در آرامش کامل بازی می‌کنیم تلاشمان این است که مشکلات داخلی را به بیرون نبریم. در حال حاضر رقابت با تیم‌های صنعتی هم خیلی سخت شده است. وقتی بازیکنی پیشنهاد پرسپولیس که قهرمان ایران است را رد می‌کند و به تیم دیگری می‌رود مطمئنا بحث اول آن پول است. همه مشکلات وجود دارد اما ما می‌رویم که از نام فوتبال ایران دفاع کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه کار شما در نقل و انتقالات تمام شده یا خیر، گفت: ما بازیکنان خوبی گرفتیم که عاشق نام پرسپولیس هستند، چون پیشنهادهای بهتری از تیم‌های دیگری داشتند و نرفتند. بازیکن خارجی هم می‌خواستیم که گفتند چون پرسپولیس پرونده باز در فیفا دارد نمی‌تواند جذب کند. در حالی که فدراسیون فوتبال می‌توانست تعامل بهتری با ما داشته باشد، چون تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می‌توانستیم با قدرت بیشتری حاضر شویم.

وی ادامه داد: تیم‌های دیگری هم بودند که پرونده داشتند اما بازیکن گرفتند، در حال حاضر فدراسیون فوتبال خودش یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران به خاطر قرارداد ویلموتس است اما آنها هم مربی خارجی آوردند. شرایط برای ما یکسان نبوده است. ما بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم و کادر فنی دیگر نیازی به بازیکن ندارد. البته اگر پرونده باز بود می‌توانستیم یار جدید بگیریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تأکید کرد: سعی می‌کنیم همه دست به دست هم بدهیم و دل میلیون‌ها هوادار را با کسب پیروزی شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: مسکن؛ دردسر جدید استقلالی‌ها

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 7
    تا جنابعالی هستید٬ بلبل هست!!!
  • Ss IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    10 6
    چند روزه وزیر عوض شده صداتون در اومد