CRM ابری، ابزاری برای کسب و کارهایی که بزرگ می اندیشند

عمدتا شروع یک کسب و کار با دست خالی غیرممکن به نظر می رسد؛ اما شخصیت هایی مانند کنی تروت (Kenny Trout) و استیو جابز با آن شور و اراده ای که داشتند، ثابت کردند می توان غیرممکن ها را به ممکن تبدیل کرد.  آنها آنچه میخواستند را از هیچ ساختند و به الگویی برای کارآفرینان دیگر شدند.

تقریبا هر کارآفرینی رویای آن را دارد که بتواند روزی چنین کسب و کارهای موفقی بسازد و به سرعت از رقبا پیشی بگیرند. با وجود آنکه صاحبان کسب و کارهای کوچک در مسیر توسعه کسب و کارشان با موانع متعددی مواجه می شوند، اما موفقیت برای چنین کسب و کارهایی نیز ابدا غیرقابل دسترس نیست. می توان از افراد موفق الهام گرفت و سرسختانه با مشکلات مبارزه کرد. برای عملی کردن اهداف دشوار، استفاده از فناوری های ابری یکی از بهترین گزینه هاست. نرم افزارهای CRM ابری انعطاف پذیری، مسئولیت پذیری و مقیاس پذیری قابل توجهی برای کسب و کارها به ارمغان می آورند و می توانند شرایطی فراهم کنند که شرکت های کوچک بتوانند فعالیت های روزانه شان را بهتر انجام داده و تجربه مشتریان از خدمات دریافت شده را بهبود دهند.

با این حال به کارگیری یک نرم افزار CRM ابری کفایت نمی کند و باید در انتخاب CRM حتما دقت شود تا توانایی لازم برای توسعه کسب و کار شما را داشته باشد. هر سازمانی، نیازمندهای خاص خود را دارد، در نتیجه شناسایی درست نیازهای کسب و کار و قابلیت های یک CRM ابری از طریق تحقیق و بررسی، نکته ای است که نباید از آن غافل شد. بهترین روش برای انتخاب یک CRM مناسب آن است که مساله اصلی سازمان به درستی مشخص شود و انتخاب CRM متناسب با آن مساله و رویکردی که تیم قرار است برای مواجهه با آن اتخاذ کند انجام شود.

«تیم او -ریلی» می گوید: «آنچه تکنولوژی برای شما ایجاد می کند، در واقع فرصت های تازه ای برای انجام آن چیزی است که مشتریان از شما می خواهند.»

مزایای CRM ابری

در ادامه قصد داریم به تشریح این مساله بپردازیم که CRM های ابری چگونه باعث تغییر کسب و کار شما می شود و می توانند تجربه کاربری مشتریان را بهبود دهد.

بهبود بهره وری

بهره وری ابدا تصادفی نیست و همواره باید آن را نتیجه تعهد حداکثری، برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش متمرکز دانست.- پائول مِیِر

از آنجا که انتقال  کسب و کار به یک CRM ابری ، باعث ساده شدن فرآیندهای چالش برانگیز شده و موجب درآمدزایی سازمان می شود، می تواند رشد قابل توجهی در مجموعه ایجاد کند. به لطف داشتن یک رابط کاربری ساده، تمامی کارکنان سازمان می توانند داده ها را با یکدیگر به اشتراک گذارند و به این ترتیب شفافیت و ارتباط سازمانی بهبود پیدا می کند. زیرا تک تک افراد به سیستم و محیط مشابهی دسترسی دارند و نیروهای فروش می توانند داده های مورد نیاز درباره هر مشتری را استخراج کرده و با کسب دید کاملی از وضعیت موجود، تجربه کاربری وی را بهبود دهند. قابلیت هایی مانند اتوماسیون وظایف و یکپارچه سازی برنامه ها، حجم کاری که هر فرد باید انجام دهد را کاهش و بهره وری را افزایش می دهند. با استفاده از تحلیل هایی که امکان پیش بینی شرایط آتی را فراهم می کنند، می توان استراتژی ها و برنامه های مناسبی تدوین کرد و در راستای دستیابی هرچه سریع تر به اهداف مدنظر گام برداشت.   برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً از این صفحه دیدن کنید: CRM مخفف چیست.

بهبود انعطاف پذیری

موفقیت زمانی حاصل می شود که فرصت، در زمان درستی که آمادگی انجام کار را دارید به سراغ شما بیاید. (زیگ زیگلار)

برای آنکه بتوان فرصت ها را به سرعت شکار کرد، باید در امکان دسترسی به سیستم ها در سراسر هفته و تمامی ساعات شبانه روز برای افراد فراهم باشد. به کمک راهکارهای ابری، می توان از طریق هر دستگاهی و در هر زمانی به داده های مورد نیاز دست پیدا کرد. برای مثال، زمانی که به میز کار خود دسترسی ندارید اما به شماره و یا جزییات تماس یکی از مخاطبان سازمانی خود نیاز دارید، به سادگی می توانید این اطلاعات را کسب کرده و تماس های لازم برای معرفی محصولات و خدمات یا ایجاد هماهنگی های لازم را انجام دهید. در چنین موقعیت هایی، داشتن یک ابزار کاربردی که استفاده از آن نیز ساده باشد، موهبت است و به سرعت شما را به اطلاعات ضروری مورد نیازتان می رساند.

نوآوری

مهم نیست اندازه شرکتتان چقدر باشد. ـ آنچه اهمیت دارد آن است که رویاهای شما چقدر بزرگ باشد و تا چه اندازه برای محقق کردن آنها اشتیاق داشته باشید. اکنون به لطف نرم افزارهای CRM ابری، صرفه جویی در زمان و راهکارهای متنوعی که در اختیار کسب و کارهای می گذارند، دستیابی به اهداف بزرگ و نوآوری ممکن شده است. شما می توانید زمان گران بهای خود را برای ایجاد راهکارهای تازه و طرح استراتژی های جدید به کار ببرید تا تجربه کاربری مشتریانتان را متحول کنید. نوآوری همواره جذاب است، زیرا مردم همیشه علاقه مند سرویس های مفید و جدید هستند. پس تلاش کنید تا به کمک CRM ابری و تمرکز بر طراحی راهکارهای نوآورانه برای برخورد با مشتریان، کارهای دستی را به حداقل برسانید و سیستم را به سمت خودکار شدن پیش ببرید.

اقتصادی

نسبت به هزینه ها، هرچند کوچک، حساس باشید؛ زیرا یک نشتی کوچک می تواند در نهایت به غرق شدن کشتی بیانجامد – بنجامین فرانکلین

نرم افزارهای CRM ابری راهکاری موثر و فوق العاده به صرفه است. زیرا هزینه های شما را کاهش و بهره وری کسب و کارتان را افزایش می دهد و بدون صرف هیچ هزینه اضافه ای می توان به سادگی محصولات را بهبود داد. با به کارگیری CRM ابری نیازی به خرید تجهیزات جدید و استخدام چندین نفر نیروی جدید برای مدیریت داده ها ندارید و می توانید از این ابزار با حداقل هزینه و صرف زمان، انرژی و منابع اندک، بهره وری حداکثری کسب کنید.

نرم افزار CRM همکاران سیستم

جمع بندی

سریع واکنش نشان دهید، زیرا جهان به سرعت در حال تحول است و رقبای شما به سرعت در حال برنامه ریزی برای گام بعدی هستند. راهکارهایی ابری می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا مسیر رسیدن به بالاترین نقطه را در زمان کوتاه تری طی کنند. پس سعی کنید عاقلانه تصمیم بگیرید. با کمک نرم افزار CRM سرو که نرم افزاری برای مدیریت همه جانبه امور فروش و اتوماسیون هاست می توانید بزرگ بیاندیشید و در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت گام بردارید.

در این راستا پیشنهاد ما به شما CRM ابری همکاران سیستم است که با نرم افزارهای حسابداری سپیدار، راهکاران و راهکاران ابری یکپارچگی دارد که در صورت استفاده از نرم افزارهای مالی شرکت همکاران سیستم؛ نرم افزار SarvCRM؛ انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

برای آشنایی با ویژگی‎ها و امکانات مختلف این CRM، با ۸۳۳۸-۲۲۰۰-۰۲۱  تماس بگیرید و یا با ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان این نرم افزار، از توانمندی‎های آن برای بهبود کسب‎ و‎ کارتان آگاه شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =