خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران

کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است که با واردات قانونی و رسمی محصولات برندهای «هوآوی» و «سامسونگ» و با پشتوانه سال‌ها تجربه در بازار تلفن همراه، این روزها توانسته سهم قابل توجهی از بازار واردات موبایل کشور را به خود اختصاص دهد و با ارائه سرویس‌های منحصر به فرد، همراه با سرعت و کیفیت بالا رضایت کاربران را جلب کند.

 کاریان همراه به عنوان نماینده رسمی شرکت هوآوی در ایران و همچنین یکی از پخش‌کنندگان رسمی گوشی‏های هوآوی و سامسونگ در ایران، با واردات و توزیع به‌روزترین محصولات این کمپانی ها توانسته به توزیع کنندگان، سازمان ها و فروشندگان موبایل در اقصی نقاط ایران بهترین خدمات را ارائه دهد.

در همین راستا شرکت کاریان همراه در ادامه فروش و توزیع گوشی‏های موبایل در ایران ، امکان جدید فروش همکاری بصورت آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریان همراه مراجعه کنید.

مزایای خرید آنلاین از کاریان همراه برای فروشندگان موبایل

اگر فروشنده موبایل هستید و به دنبال تامین گوشی برای فروشگاه خود هستید، با خرید آنلاین از کاریان همراه می‌توانید از سرویس‌دهی باکیفیت و امن لذت ببرید. ویژگی‌هایی که این شرکت را از سایر مراکز توزیع گوشی بصورت تلفنی و سنتی متمایز می‌کند عبارتند از:

  1. ثبت نام سریع همکار

مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اتوماسیون شده بصورت آنلاین و سریع بوده و بخش زیادی از ارسال مدارک کاغذی حذف شده است. پشتیبانان کاریان همراه از ابتدای ثبت نام تا شروع خرید همراه شما هستند و قدم به قدم مراحل ثبت نام اطلاع رسانی و رفع ایراد می شود.

  1. ثبت سفارش در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری

این امکان در سیستم خریدهای حضوری به شیوه سنتی وجود ندارد و سفارش گزاری شما به روز و ساعت کاری شرکت محدود می‌شود که با امکان ثبت سفارش آنلاین کاریان همراه، این مشکل مرتفع شده است.

  1. خرید مستقیم و بدون واسطه

با توجه به اینکه کاریان همراه، واردکننده مستقیم تلفن همراه است، شما می‌توانید با خیال راحت یک خرید بدون واسطه و با قیمتی رقابتی را تجربه کنید؛ در دوره‌ای که امکان تشخیص کالای تقلبی از محصول اورجینال وجود ندارد، با ارائه فاکتور رسمی فروش موردتایید اداره امور اقتصادی و دارائی و ارائه گارانتی معتبر توسط تیم فروش کاریان همراه با خیال راحت خرید کنید.

  1. خرید بدون نگرانی از نوسانات لحظه ای قیمت

با توجه به نبود ثبات اقتصادی و رشد روزانه قیمت ارز، در خرید آنلاین از کاریان همراه دغدغه نوسان لحظه ای قیمت را نخواهید داشت.

  1. ارائه سبدهای متنوع برای تمامی فروشندگان گوشی موبایل

معمولا فروشندگان گوشی موبایل با مشکل عدم ارائه سبدهای کوچک مواجه هستند؛ چون بیش‌تر شرکت‌ها سبد کالاهای بزرگ و گران‌قیمت ارائه می‌دهند که بیشتر  برای بنکداران قابل استفاده است. کاریان همراه با ارائه سبدهای متنوع و امکان خرید انتخابی محصولات  این مشکل را حل کرده تا تمامی فروشندگان گوشی موبایل در سراسر کشور امکان خرید را داشته باشند.

  1. امکان خرید و ارسال کالا به سراسر ایران

خرید آنلاین کاریان همراه برای اقصی نقاط کشور امکان‌پذیر است و کالای مورد نیاز، به انتخاب خریدار در سریع‌ترین حالت ممکن ارسال می‌شود.

  1. گارانتی رسمی

کاریان همراه با همکاری شرکت‌های اصلی خدمات تحت نظر برند، خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه را برای تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد و خیال شما را بابت داشتن گارانتی اصلی کمپانی راحت می‌کند.

  1. امکان رجیستری دستگاه بدون مشکل

 همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، گوشی هوشمندی که می‌خرید باید مراحل رجیستری را پشت سر گذاشته باشد، در غیر اینصورت، بعد از ۳۰ روز دیگر نمی‌توانید از گوشی یا سیم‌کارتی که داخل گوشی انداخته‌اید استفاده کنید. طرح رجیستری گوشی به منظور مبارزه با کالای قاچاق و واردات غیرقانونی انجام می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالا و با وجود کد همتا اختصاصی برای محصولات به دلیل واردات قانونی، خیال مشتری خود را از بابت مالکیت و رجیستری گوشی راحت کنید.

کاریان همراه؛ ضمانت یک خرید با کیفیت 

کاریان همراه طی سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده با توزیع بروز گوشی های موبایل در ایران ، با تضمین اصالت کالا و پشتیبانی نیروهای مجرب و متخصص، در بازار کنونی گوشی‌های هوشمند متمایز ظاهر شود و لذت یک خرید امن و بدون دغدغه را به مشتریان هدیه دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =