استقرار یک بالگرد ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین، یک بالگرد،۳۰ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه مستقر شد.

سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هماهنگی با اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر، یک بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی فوری و انتقال بیماران احتمالی به مراکز درمانی استان از امشب در مرز شلمچه مستقر شدند.

وی افزود: علاوه بر آمبولانس های مستقر در شلمچه تا پایانه مسافری، در صورت لزوم دیگر آمبولانس های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان که در حال آماده باش هستند نیز به منطقه اعزام می شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به زایران اربعین حسینی؛ نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس از دانشگاه های علوم پزشکی استان های اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و شیراز در مرز شلمچه مستقر و آماده ارائه خدمات هستند.

نقیبی؛ یادآور شد: این نیروها در طول مسیر رفت و برگشت زائران مستقرند.

وی از درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان ها به عنوان خدمات قابل ارائه اورژانس به زائران مستقر در مرز شلمچه عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =