خدمات رسانی ۵۶ موکب ثابت و عملیاتی در شلمچه به زائران اربعین/ توزیع ۵۰۰ هزار ماسک و ۱ میلیون بطری آب معدنی

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از خدمات رسانی ۵۶ موکب ثابت و عملیاتی در شلمچه به زائران اربعین خبر داد.

مکی یازع در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به برپایی اضطراری مواکب، اظهار کرد: از تعداد کل موکب های خدمات رسان ۳۰ موکب به صورت ثابت در شلمچه استقرار دارند و ۲۶ موکب نیز به صورت عملیاتی در شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام به تهیه ی غذا در سه وعده ی صبحانه، ناهار، شام و توزیع آن در میان زائران به صورت بسته بندی شده و بهداشتی می کنند. به زائران میان وعده هم داده می شود.

وی گفت: به طور روزانه به ۱۰۰ هزار نفر زائر در مرز شلمچه وعده ی غذایی داده می شود.

وی افزود: تاکنون یک میلیون بطری آب معدنی در میان زائران توزیع شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان با بیان اینکه ۳۰ موکب مستقر شده در مرز شلمچه از جای جای ایران اسلامیان برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در مرز شلمچه گرد هم آمده اند، تصریح کرد: این موکب ها در هنگام رفت و بازگشت زائران از عراق به آنها خدمات دهی می کنند.

یازع؛ یادآور شد: همچنین یک موکب در بخش عراقی شلمچه برای خدمات رسانی بیشتر به زائران ایرانی برپا کرده ایم که در آن خدمات مختلفی به زائران اربعین حسینی ارائه می شود.

وی با اشاره به فعال سازی سرویس های بهداشتی و حمام های موجود در شلمچه برای خدمات دهی بیشتر و مطلوبتر به زائران امام حسین (ع) گفت: تمام خدمات قابل ارائه به زائران اربعین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: این مواکب تا ۵ روز دیگر کار خدمات رسانی به زائران اربعین را در مرز شلمچه انجام می دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =