برنامه‌ریزی برای بازگشت زائران اربعین از مرزهای غربی

رئیس سازمان راهداری بر به‌کارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای غربی به کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش امانی با بیان اینکه تکریم و خدمت رسانی به زائران تکلیف شرعی است و باید از توانمندی ناوگان و نیروی انسانی موجود در استان‌ها بهره‌گیری حداکثری به عمل آید، اظهار کرد: با توجه به بازگشت تعدادی از زائران از مرزهای زمینی، همه استان‌ها در تأمین ناوگان مورد نیاز بر اساس سهمیه‌های تعیین شده و زائران اعزامی به کشور عراق باید هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و بر اجرای مطلوب روند جابجایی و بازگشت زائران به مقصد استان‌های سراسر کشور نظارت مستمر تا پایان سفرهای بازگشت داشته باشند.

برنامه‌ریزی برای بازگشت زائران اربعین از مرزهای غربی

وی افزود: امیدواریم با بکارگیری توانمندی موجود در استان‌ها و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه‌ها مسافربری، جابجایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن مدیریت و اجرا شود.

وی از تلاش و پشتکار تمامی استان‌ها برای حمل کالای اساسی از مبدا بنادر اصلی به سایر نقاط کشور تقدیر کرد و افزود: به منظور تخلیه هرچه سریع‌تر کالای موجود در بنادر اقدامات و برنامه‌های بخش حمل و نقل کالا با قوت استمرار داشته و در اولویت فعالیت‌های جاری قرار گیرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =