صفر تا صد نهال گردو به همراه معرفی و نحوه خرید

با توجه به آغاز فصل پاییز خرید و کاشت نهال گردو رونق زیادی گرفته است و در واقع مناسب ترین زمان کاشت نهال پاییز و اسفند است. باغداران و کشاورزان ممکن است با خرید نهال گردو از نهالستان های نامعتبر با ضرر مواجه شوند ، بنابراین کارشناسان جهاد کشاورزی کشور همیشه خرید نهال از نهالستان های دارای مجوز معتبر را توصیه می کنند.

سود دهی نهال گردو

در بین ارقام نهال موجود در کشور ، نهال گردو به دلیل سوددهی بالا از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع ارزش نهال گردو در میان کشاورزان و باغداران مانند دلار اعتبار دارد و جالب است بدانید کشور ما یکی از برترین تولید و صادر کننده گردو در جهان است. بنابراین ، فراهم آوردن شرایط مناسب برای کاشت و پرورش گردو و همچنین خرید نهال گردو از مکان های معتبر و نهالستان دارای مجوز نیاز به دقت و توجه زیادی دارد.

خرید نهال گردو و کاشت این محصول بسیار سودآور است زیرا گردو یکی از آجیل هایی است که در رژیم غذایی مردم کشورمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، بنابراین ارقام نهال گردو در ایران بهترین گزینه برای خرید و رشد است و مهمتر از آن ، علاوه بر این در ایران ، گردو در سایر کشورهای اطراف بسیار محبوب است و می تواند به عنوان میوه یا نهال صادر شود.

۳ رقم نهال گردو محبوب در کشور

نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی در شهر میاندوآب از معتبرترین و بهترین نهالستان ها در ایران می باشد که ارقام مختلف نهال گردو را تولید و عرضه میکند. نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷ و گردو چندلر پیوندی و نهال گردو فرنور پیوندی ۳ نمونه بسیار محبوب گردو در مقایسه با سایر ارقام گردو هستند. استانهای دیگر نیز در مناطق سردسیر و کوهستانی گردو را به صورت خاص و پراکنده می کارند.

اطلاعات بیشتر در مورد نهال های دیگر در آدرس زیر:

https://nahal۱۱۰.ir/walnut-seedlings.html

صفر تا صد نهال گردو به همراه معرفی و نحوه خرید

نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷

نهال گردو ژنوتیپ برتر رویال تیپ ۷ بسیار دیرگل است. بسیار پربار ۸ تا ۱۰ تن در هکتار. باردهی جانبی دارای ویژگی های مهم آپومکسی است. مغز این گردو بیش از ۶۰ درصد است. باردهی مجدد پس از یخبندان بهاری را داراست. در برابر سرمای زمستان بسیار مقاوم است. لترال دهی اوایل پاییز . فاصله کاشت ۷ در ۷. دوام و سازگاری تا ۲۵۰۰ متر از سطح دریا. باردهی از سال اول (خود گرده افشان است).

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر از بهترین ارقام گردوی پیوندی می باشد که منشاء آن متعلق به ایالات متحده است و چندین سال است که در برخی از نهالستان های کشورمان مانند نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی تولید می شود. گردو چندلر از رایج ترین نوع نهال گردو وارداتی در کشور ما محسوب می شود.

نهال گردو چندلر پیوندی نوعی درخت گردو است که تحت تأثیر سرمازدگی زمستانی قرار نمی گیرد زیرا دیرتر از سایر انواع گردو بومی شکوفا می شود و این دیر گلدهی در مناطق سردسیر باعث افزایش میوه درخت گردو و به عبارت دیگر میوه ها این گردو دچار یخ زدگی نمی شود، سایز گردوی چندلر بزرگ ، به شکل صاف و بیضی است و پوستی نازک دارد. گردو چندلر در تمام دنیا شناخته شده و به دلیل داشتن مغزهای سفید ، سبک و مرغوب برای باغداران بسیار ارزشمند است ، بنابراین گردو نهال گردو چندلر برای کاشت بسیار عالی و به صرفه است.

نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور شکلی گرد دارد و پوست آن کاغذی می باشد تا بتوان آن را به راحتی جدا کرد. مهمترین ویژگی گردو فرنور مغز آن است که رنگ آن روشن است و هیچ کدری ندارد. جالب است بدانید که گردو فرنور در برابر بیماریهای خاص نهال و درختان مانند بیماری کرم سیب و بیماری بلایت گردو بسیار مقاوم است. و به همین دلیل در مناطق سردسیر مانند ارومیه و آذربایجان غربی ایران کشت می شود.

قیمت نهال گردو پرفروش در سال ۱۴۰۰    

قیمت فروش نهال گردو در سال ۱۴۰۰ در نهالستان رویال نهال بسیار مناسب می باشد ، تمامی قیمت های نهال های گردوی این نهالستان در برابر کیفیت فوق العاده نهال های تولیدی با قیمتی کاملا رقابتی عرضه می شود ، قیمت نهال در این نهالستان به علت حذف هرگونه واسطه و در هنگام فروش عمده با تخفیف و قیمتی توافقی به فروش می رسد ، برای دریافت لیست قیمت نهال گردو با کارشناسان ما از طریق شماره درج شده در پایان این مقاله تماس حاصل نمایید.

شرایط مورد نیاز برای کاشت نهال گردو   

بهترین آب و هوا و شرایط برای کاشت نهال گردو هوای سرد و زمستانی می باشد پس از آن که نهال گردوی مورد نظر خود را از نهالستان معتبر رویال نهال انتخاب کردید میتوانید با کارشناسان نهالستان رویال نهال جهت کاشت هر چه بهتر محصول خود مشاوره رایگان بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از کاشت گردوی خود بهترین محصول را دریافت نمایید. نهالستان رویال نهال در میاندوآب آذربایجان غربی ، با مجوز از جهاد کشاورزی ، خدماتی مانند خرید نهال و فروش نهال دارای شناسنامه با ضمانت بازگشت کالا به باغداران را ارائه می دهد.

از جمله ارقام نهال گردو که نیاز به فراهم آوردن شرایط مناسب و مشاوره برای کاشت دارند می توان نهال گردوی ژنوتیپ برتر رویال ، گردو چندلر ، نهال گردو فرنور ، گردو خوشه ای ، نهال گردو فرانکت ، گردوی شیلی ، نهال گردو تویسرکان ، گردو پدرو و نهال گردو خوشه اسرائیلی نام برد.

درخت گردو در موقعی که به رشد خود در باغات می سرد. می تواند سالانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم گردو خشک (۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم گردوی سبز) تولید کند که مقدار قابل توجهی برای شروع به کار است و همچنین می تواند برای باغداران سود خوبی به همراه داشته باشد.

صفر تا صد نهال گردو به همراه معرفی و نحوه خرید

خرید نهال گردو از نهالستان رویال نهال

بر اساس آنچه تا کنون توضیح دادیم، کیفیت نهال گردو خریداری شده و هویت آن برای احداث باغ گردو در هر شرایط و مکان و زمان بسیار مهم است و نمی توان به هر نهالستان برای خرید نهال گردو اعتماد کرد ، اما خوشبختانه رویال نهال آرمین قاسمی در میاندوآب یکی از مراکز فروشبا مجوز تولید نهال گردو در ایران است که بیش از نیم قرن تجربه را داراست که در این نهالستان نهال های وارداتی و داخلی مختلف را تولید و پرورش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نهال گردو با کیفیت با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را جهت خرید نهال گردو مورد نظر خود ثبت کنید.

آدرس سایت: https://nahal۱۱۰.ir

تماس با نهالستان: ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =