تامین امنیت زائران اربعین در مرزهای خوزستان و ایلام توسط ۷ هزار نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در اربعین امسال بیش از ۷ هزار نفر از نیروهای انتظامی امنیت زائران اربعین در مرزهای خوزستان و ایلام را تامین کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین؛ سردار حسین اشتری عصر امروز در جلسه ستاد اربعین که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان در محل پایانه مرزی شلمچه برگزار شد؛ اظهار کرد: نیروهای انتظامی علاوه بر تامین امنیت زائران، وظیفه برقراری نظم در پایانه ها را نیز عهده دار بودند.

وی  با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم از سوی ناجا در نقطه صفر مرزی و مسیرهای ارتباطی با پایانه های مرزی افزود: تمام تلاشمان را برای بازگشت بدون مشکل و سلامت زائران به خاک کشور و شهرهایشان بکار برده ایم و برای آن تمهیدات لازم را نیز اتخاذ کرده ایم.

سردار اشتری؛ تصریح کرد: روند بازگشت زائران به کشور با افرایش گیت‌های ورودی در پایانه های مرزی شلمچه و مهران سریعتر و آسانتر شده و زائران در کمترین زمان ممکن از گیت ها عبور می کنند.

وی از زائرانی که قصد بازگشت از مرز به شهرهای خود را توسط وسیله نقلیه شان دارند خواست تا از هرگون شتابزدگی و عجله در خروج از مرزها خود داری کنند و حرکت به سمت شهرهایشان را به پس از استراحت کامل در مکان های تعیین شده موکول کنند تا به سلامت برسند.

وی ضمن درخواست از دولت برای کمک به تقویت زیرساختها به خصوص در مرزهای خوزستان یادآور شد: ناجا زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت و تسهیل در روند تردد زائران به ویژه در مرز شلمچه را برای سالهای آینده تقویت می کند.

به گفته ی وی؛ پیاده روی اربعین به عنوان همایش بزرگ مسلمانان به نگاه ویژه نیازمند است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =