پس لرزه‌های کشف ماینر در شرکت بورس/ علی صحرایی استعفا داد

مدیرعامل شرکت بورس تهران ضمن اعلام استعفای خود از این سمت، توضیحاتی در این خصوص داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ز روز چهارشنبه در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر کشف تعدادی ماینر در بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد، بعد از آن روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران این مسأله را رسما و قویاً تکذیب کرد، اما حاشیه هایی را برای مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت ایجاد کرده است. در همین راستا امروز خبری مبنی بر برکناری علی صحرایی از مدیریت بورس تهران منتشر گردید.
 
علی صحرایی با تأیید این خبر که از مدیرعاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران استعفا کرده است، به ایسنا گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و اجتناب از تاثیر منفی احتمالی بر بازار سرمایه کشور به دلیل اتفاقات اخیر این تصمیم را گرفتم.

وی به این سوال که دستگاه‌های ماینر چگونه وارد شرکت بورس شده اند نیز پاسخ داد: افرادی که مسئولیت رسیدگی به این ماجرا را دارند، به آن رسیدگی خواهند کرد. بر اساس این گزارش، پس از آنکه اخباری مبنی بر وجود چند دستگاه ماینر در شرکت بورس تهران منتشر شده بود، سازمان بورس امروز در اطلاعیه‌ای صحت این اخبار را تایید کرد.

باشگاه خبرنگاران نیز اعلام کرده است: هیئت مدیره با این استعفا موافقت کرده و  محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران را به سرپرستی موقت این شرکت منصوب کرد.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =