۲۶ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران نظارت شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح کنترل بر تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان خبر داد و افزود : در ۶ ماهه اول سال جاری ۲۶۴۵۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علی نصیری اظهار داشت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا می باشد. 

وی ادامه داد: این طرح به صورت گشت های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و پلیس راه بوده که در تمامی محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد در جهت تشدید کنترلهای میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راهها و محل‌های توقف( پایانه های مسافری ، مقابل پلیس راه ها ) انجام شده است.

نصیری خاطر نشان ساخت : از۲۶۴۵۴ مورد وسایل نقلیه عمومی کنترل شده ، تعداد ۲۳۵۲مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی جهت اعمال قانون به دبیرخانه طرح در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲و ۱۴ ارسال گردید. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =