فاجعه در بارسلونا ادامه دارد/کومان در لبه پرتگاه اخراج

با ادامه نتایج ضعیف بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان و شکست برابر بنفیکا در اروپا، این مربی هلندی بیش از هر زمانی به درهای خروجی باشگاه نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا این روزها هیچ نشانی از آن باشگاه قدرت‌مند و مدعی ندارد و فقط سایه‌ای از آن تیم در مسابقات دیده می‌شود. بعد از خروج لیونل مسی از باشگاه، مشکلات بارسا دو چندان شد و نتایج ضعیف این تیم با هدایت رونالد کومان ادامه پیدا کرد تا حالا همه منتظر خروج او از نیوکمپ و حضور فردی جدید روی نیمکت این تیم باشند.

آبی اناری ها شب گدشت در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نمایشی دور از انتظار مقابل بنفیکا پرتغال با ۳ گل شکست خورد و در قعر جدول گروه خود قرار گرفت.

بعد از این شکست صحبت‌هایی درباره اخراج مرد هلندی از بارسلونا مطرح شد و بنابر گزارش رسانه‌های اسپانیایی قرار است امروز جلسه هیئت مدیره در مورد آینده رونالد کومان تشکیل شود و اخراج و یا ادامه همکاری با او منوط به تصمیمات این جلسه است.

در روزهای اخیر نام نفرات مختلفی درباره جایگزینی کومان  مطرح شده که از «آندره آ پیرلو»، «ژاوی هرناندز» و «یوآخیم لوو» به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی کومان نام برده شده است. سرمربی بارسلونا در یک سال اخیر بارها در آستانه اخراج از این تیم بوده، اما به نظر می‌رسد این بار بیش از هر زمانی به درهای خروجی باشگاه نزدیک است.

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با ۲ شکست سنگین در قعر جدول گروه خود قرار دارد، اتفاقی که برای آبی و اناری‌ها بی سابقه بوده است.

پس از فصل ۱۹۷۲/۷۳، این تنها برای دومین بار در تاریخ بارسلونا بود که در دو دیدار ابتدایی یک رقابت اروپایی متحمل شکست می‌شود. علاوه بر این، بارسا حالا برای نخستین بار پس از سال ۱۹۹۷ در لیگ قهرمانان، ۵ بازی پیاپی را بدون پیروزی به پایان رسانده و برای نخستین بار از سال ۱۹۶۱ مقابل بنفیکا متحمل شکست شده است.

۲۵۷ ۲۵۱


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =