۰ نفر
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
ستاره منچستر در راه رئال مادرید

دنیای ورزش تورنتو نوشت: مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی شیاطین سرخ قصد دارد این بازیکن را راهی رئال مادرید کند.

پل پوگبا که وارد سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد شده، در صورتی که نخواهد قراردادش را با این باشگاه انگلیسی تمدید کند، می‌تواند در ماه ژانویه با مشتریانش وارد مذاکره شود و در تابستان آینده هم به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

پایگاه خبری «ال‌ناسیونال» کاتالونیا؛ با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه رئال مادرید محتمل‌ترین مقصد بعدی پوگبای ۲۸ ساله است. طبق این گزارش؛ مینو رایولا مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی منچستریونایتد، در تلاش برای متقاعد کردن این بازیکن برای پیوستن به رئال مادرید است، این در حالی است که بارسلونا قدرت خرید او را به دلیل مشکلات مالی ندارد، اما پاری‌سن‌ژرمن همچنان چشم به جذب هافبک پیشین یوونتوس دارد.

باشگاه منچستریونایتد اما سخت به دنبال تمدید قرارداد پوگبا است، بازیکنی که این فصل را درخشان آغاز کرده و در هشت بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، هفت پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. نشریه انگلیسی «اکسپرس» پیش از این خبر داده بود، باشگاه منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته به این هافبک فرانسوی می‌کند که در صورتی که مورد موافقت پوگبا قرار بگیرد، او به صدر لیست بازیکنانی خواهد رفت که بیشترین دستمزد دریافتی را در لیگ برتر دارند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم اخیراً گزارش داد؛ پوگبای ۲۸ ساله تحت‌تأثیر عملکرد مدیران باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر قرار گرفته که توانستند بازیکنان باتجربه‌ای همچون کریستیانو رونالدو و رافائل واران را در کنار جیدون سانچوی جوان به خدمت بگیرند، برای همین حالا برای تمدید قراردادش با این باشگاه ترغیب شده است.

پوگبا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که تاکنون در ۲۰۷ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۳۸ گل هم به ثمر رسانده است.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =