اعتراف رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور سردار شهید سلیمانی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:رئیس شعبه اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل آویو اطلاعاتی را در اختیار آمریکا برای ترور شهید سلیمانی قرار داده است.

تمیر هایمن، رئیس شعبه اطلاعات رژیم صهیونیستی موسوم به «امان»، در مصاحبه با وبسایت صهیونیستی «والا» اذعان داشت که تل آویو نقش به سزایی در انجام عملیات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس داشته است.

هایمن در این باره  گفت که شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، یکی از مهمترین و وقایع در زمان او بوده و ادعا کرد: «ترور آن‌ها سهم بسزایی در امنیت ملی اسرائیل داشت.»

او اذعان داشت که ترور فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از آن صورت گرفت که سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داده‌هایی را در اختیار آمریکا قرار داد.

هایمن با بیان اینکه افراد زیادی مانند سردار سلیمانی وجود ندارند و چنین شخصیت‌هایی معدود هستند، درباره  شهید سلیمانی گفت: «این فرد از توانایی استراتژیک و ظرفیت عملیاتی برخوردار بود که می‌توانست در مدت کوتاهی کارهای بزرگی را به انجام برساند.»

او همچنین ادعا کرد: «افراد زیادی مانند سلیمانی وجود ندارند. کسانی که باقی مانده اند، از جمله (سردار سرتیپ پاسدار) اسماعیل قاآنی جانشین او، افراد درخشانی هستند که از ظرفیت اجرایی و استراتژیک بالایی برخوردارند.»

رئیس شعبه اطلاعات رژیم صهیونیستی ادامه داد که شهید سلیمانی برای رژیم صهیونیستی خطرناک و فردی بود که علیه رژیم صهیونیستی عملیات طراحی می‌کرد.

چندی پیش نیز یاهو نیوز با استناد به اظهارات ۱۵ مقام فعلی و سابق دولت آمریکا درباره جزئیات جدیدی از عملیات ترور شهید سلیمانی نوشت: «در شب عملیات ترور قاسم سلیمانی علاوه بر ۳ پهپاد که ۲ فروند از آن‌ها موشک‌انداز بودند، ۳ گروه از نیروهای تک تیرانداز ارتش آمریکا نیز با لباس مبدل و به صورت مثلثی در داخل فرودگاه بغداد و مناطق اطراف آن حضور داشتند.»

یاهو نیوز با اعلام اینکه «به دولت عراق گفته شده بود بخش جنوب شرقی فرودگاه به دلیل تمرینات نظامی بسته شده است.»، افزود: «به اسلحه یکی از تک تیراندازان دوربینی متصل بود که جزئیات عملیات را به‌صورت زنده برای سفارت آمریکا در بغداد ارسال می‌کرد. وقتی قاسم سلیمانی از هواپیما پیاده شد چند نیروی مزدور که لباس کارکنان فرودگاه را پوشیده بودند برای شناسایی او در محل حاضر شدند.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    12 17
    البته در این شرایط اعتراف به دست داشتن در ترور سردار دلها بی برنامه نیست و دولت سید بزرگوار هوشیار تر از همیشه !! ولی !؟ به دنیا اعلام می‌کنیم که در حافظه تاریخ بماند اعتراف رژیم کودک کش به شهادت سردار دلها که در موقع تلافی بهانه ای نداشته باشند
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    13 27
    چرا کسی انتقام سردارنمیگیره...
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      2 2
      چون که اگر بگیرند ، این ملت دوباره داغدار می شوند، همین رو می خواهی؟
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      1 1
      هست ولی نمیزارن اگه میزاشتن
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    9 24
    حالتان را خواهیم گرفت صهیونیست های جنایتکار ماملت امام حسینیم ماملت شهادت یم
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    7 25
    اسرائیل برای همیشه حذف خواهدشد.دست داشتن ترور سردار دلها یک روزی اسرائیل برای همیشه به جهنم می‌رود
  • ایران شیعه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    6 18
    انتقام خون سردارمان شهید قاسم سلیمانی وابومهدی نابودی اسرائیل وآزادی قدس واخراج آمریکاییهای بزدل از منطقه خاورمیانه .اسرائیل نفسهای آخرش رامیکشد به زودی زود به زباله دان تاریخ میپیوندد .چه خوب گفت سردار عزیزمان که من تنها حریف شما هستم جهانیان بینند که واقعا چنین شد که سردارمان گفت .حتی با بردن نامش تنشان به لرزه میافتد وهستند سلیمانیهای دیگر که ادامه دهنده راه سلیمانیند.
  • سرباز ایران IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 19
    منتظر انتقام جبهه مقاومت باشید آن زمان از کرده خود مثل سگ پشیمان میشوید
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    6 18
    آخ واقعاخداوکیلی این همه شیرمردتوی این سرزمین داریم یه نقشه طراحی کنیداین جنایتکارهاروسقط کنیدهرچه شدکه شدولاه ولاه من یه دخترکوچولودارم خداشاهده جان بچه ام قسم بـرای انتقام خون سرداردلهااول نفرنباشم دوم نفری هستم حاضرم ازجونم وزندگیم به خاطرسردارعزیزبگذرم ودرمیدان انتقام حاضرباشم خون من که ازخون سرداررنگین ترنیست قربونت برم سرداردلهاافتخاروعزت تمام ایرانیهاروحت شاد
  • یاخدا IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 14
    سردارعزیزخودش ارزوی شهادت. داشت .ولی این رابدانیدبه خداوندگی خدا.خون سردارحق یک یک تونومیگیره.امین
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 12
    همش کذبه میخواد ازاین راه ثابت کنه بله ماهم قدرتمندیم باورکنید هیچگونه حتی نیم درصد هم دراین کار دست نداشته 100 درصد عراق مقصره
  • . IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 9
    باورکنید نیم درصدهم دراین کار دست نداشته, حتی اطلاع هم نداشته مقصرصددرصدی عراق هست وهمه کاره عراق چون درکشورش بوده ومسئول حفظ جانش بوده اسرائیل میخواد بگه ماهم وجود داریم
  • علی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    4 21
    آمریکا و اسرائیل بدانند که زمان پایان کار آنها فرا رسیده.
  • عبدالکریم IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 2
    دقت بفرمایید وقتی که این همه کشور به زعم خودشان قوی و قدرتمند ، می آیند اتحاد می کنند برای ترور ، نشان از چیست؟ نشان از قدرت ماست نشان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . اینها که ادعای نقطه زنی و ماهوار و هزار چیز دیگر دارند برای به شهادت حاج قاسم ، یک دنیا را بسیج می کنند تا بلکه بتوانند کاری کنند . تاریخ تکرار شده است . امام حسین (ع) در صحرای کربلا یا ابوالفضل العباس (ع) ، هزاران نفر جمع شدند تا بلکه بتوانند این بزرگان را بزنند و در آخر سر هم از پشت می زدند چون وجود مقابله از جلو را نداشتند . کسی وجود رودر رویی با سردار را نداشت و به ناچار از روش های غیر استفاده کردند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 1
    حالا که ترامپ عوضی رییس جمهور نیست! بازم نمیتونین بکشینش؟؟؟؟ یه خودی نشون بدین اینطوری هر روز ضعیف تر میشیم پس بجنبین تا دیر نشده
  • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 2
    دیر نیست که انتقام سخت از دشمنان ایران اسلامی گرفته شود .