دستگیری سارق مسلح  خودرو و سیم برق هوایی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح خودرو و سیم برق هوایی در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی؛ در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: به دنبال کشف یک دستگاه خودروی ۴۰۵ سفید رنگ توسط ماموران کلانتری۱۱ولیعصر و استعلام انجام شده، سرقتی بودن خودرو در یک اقدام مسلحانه در یکی از شهرستانهای همجوار مشخص شد که به طور سریع مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار  این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی  با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند که پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی یکی از سارقان مسلح در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته ی وی؛ در بازرسی از محل اختفای سارق مسلح، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف همراه با خشاب و مهمات جنگی و یک دستگاه خودرو ۲۰۶  مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر فعالیت سارق دستگیر شده  در امر قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، تصریح کرد: متهم ضمن اعتراف به قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، در بازجویی های پلیسی به ۲۱ فقره انواع سرقت شامل ۱۵ فقره سرقت سیم برق هوایی (۵ فقره آن به صورت مسلحانه)، ۴ فقره سرقت منزل به صورت عادی و۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو از شهرستانهای همجوار اعتراف کرد.

سرهنگ زلقی؛ یادآور شد: سارق مسلح با هماهنگی قضایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان آبادان قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =