ژیمناستیک ایران در انتظار ثبت‌نام از کاندیداها

میزان نوشت: قرار شد ثبت‌نام از کاندیداهای ۳ فدراسیون اسکیت‌، تیراندازی و ژیمناستیک بار دیگر انجام شود؛ اما هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک اعلام نشده است.

دوره ریاست بهمن محمدرضایی و علی دادگر در فدراسیون‌های اسکیت و تیراندازی همزمان با دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید و حتی ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون‌ها هم انجام شد؛ اما با تصمیم مسئولان وزارت ورزش قرار شد ثبت‌نام از کاندیداهای این ۳ فدراسیون تکرار شود و بر همین اساس ثبت‌نام از کاندیداهای ۲ فدراسیون اسکیت و تیراندازی آغاز شد؛ اما هنوز زمان ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک اعلام نشده است.

با توجه به اینکه تا بازی‌های آسیایی زمان زیادی باقی نمانده، لازم و ضروری است که هر چه زودتر ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک طبق اساسنامه این فدراسیون انجام شود. تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران در دوره قبلی بازی‌های آسیایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو هم عملکرد خیره کننده‌ای داشت. به همین خاطر می‌توان روی درخشش ژیمناست‌های ایران در بازی های آسیایی حساب باز کرد؛ البته این اتفاق منوط به برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک است.

در همین خصوص مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: در مورد این فدراسیون، استعلام‌های لازم را گرفته‌ایم، اما هنوز دستوری برای شروع داده نشده است. حتی در مورد دوچرخه سواری که اخیرا سرپرست برای آن تعیین شد هم پیگیر نام‌نویسی از کاندیداها بوده ایم. به محض مهیاشدن شرایط نام نویسی از کاندیداهای این دو فدراسیون‌ها هم آغاز می‌شود.

باید دید وزارت ورزش ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک را چه زمانی آغاز خواهد کرد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =