3 نقطه قوت ماموریت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش از زبان جانشین وزارت دفاع

ایسنا نوشت: امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد وزارت دفاع با سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی، دیدار و گفتگو کرد.

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به تعامل خوب وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: امروز نیروی دریایی ارتش از اقتدار، توانمندی و آمادگی های بسیار زیادی برخوردار بوده که در انجام دقیق ماموریت های این نیرو مخصوصا در آب‌های بین المللی و صیانت از خطوط مواصلاتی دریایی توانسته ایم آن را به نمایش بگذاریم و این توانمندی ها مرهون هدایت ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) می باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ، تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در حوزه تامین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعاملات و همکاری ها روز افزون و هم افزا گردد.

سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی  نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی های رزمی نیروی دریایی  ارتش، امنیت راهبردی دریای عمان و آبراهه های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی های دفاعی نیروی دریایی ارتش دانست و خاطر نشان ساخت: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریا و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف ناپذیری برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به ماموریت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد، نیروی دریایی فعل ما می‌توانیم را به نمایش گذاشت و توانست با گذر از آبراه های حساس و ژئوپولیتیک جهان قدرت دریایی ایران را به رخ همگان بکشد.

جانشین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در دریاهای دوردست و شرکت در مراسم سیصد و بیست و پنجمین سالگرد نیروی دریایی روسیه با ناوشکن ایرانی سهند که حاصل تلاش و دانش بومی جوانان غیورمان در صنایع دریایی، دفاعی و دانشگاهی است، از دیگر نقاط قوت این ماموریت خطیر بود که غرور ملی را برانگیخت.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =