فارس نوشت:

هواداران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امروز مقابل باشگاه تجمع و به دخالت مدیرعامل کارخانه در کار باشگاه اعتراض کردند.
حدود 200 طرفدار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان صبح امروز مقابل باشگاه به نشانه اعتراض تجمع کردند.
این جمعیت معترض بیشتر به بلاتکلیفی وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اعتراض داشتند. ضمن اینکه از مصاحبه صفرعلی براتی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن ناراحت بودند که گفته بود به هر قیمتی ابراهیم‌زاده را در ذوب آهن حفظ خواهیم کرد.
این هواداران معتقد بودند مدیرعامل کارخانه نباید در کار مدیرعامل باشگاه دخالت کند ضمن اینکه منصور ابراهیم‌زاده با تیم ذوب آهن توانست توانایی‌هایش را ثابت کند و نباید برای این تیم ناز کند.
هواداران معترض باشگاه ذوب آهن همچنین می‌گفتند نباید ابراهیم‌زاده را به اجبار در تیم نگه داریم زیرا در صورتی که نتواند موفق شود می‌گوید من قصد جدایی از تیم ذوب آهن را داشتم.
اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز در میان هواداران معترض حاضر شد و به آنها اطمینان داد که حداکثر در دو سه روز آینده تکلیف تیم ذوب آهن مشخص شود و ابراهیم‌زاده نیز باید تا آخر هفته وضعیتش را با ذوب آهن معلوم کند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین خطاب به هواداران معترض گفت: «همان طوری که ابراهیم‌زاده با تیم‌های دیگر مذاکره کرده ما هم گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم داریم و در صورتی که با ایشان به توافق نرسیم با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهیم کرد.»
ذوب آهن یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی است و در این مرحله باید برابر سوان سامسونگ کره جنوبی به میدان برود. این تیم نایب قهرمان آسیا در فصل گذشته لیگ قهرمانان است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =