انتقاد نماینده مجلس از عملکرد دستگاه های اجرایی درباره زلزله سی سخت/ وام ۲۰ میلیونی به چه کسانی داده شد؟

ایسنا نوشت: نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی در پی زلزله سی سخت تاکید کرد.

 محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و بعد از قرائت گزارش کمیسیون عمران درخصوص زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با استناد اصل سوم قانون اساسی در اخطاری گفت: هر کمیسیونی بعد از هر حادثه‌ای گزارشی ارائه می‌دهد و نمایندگان درباره آن اظهارنظر کرده و در نهایت با رای مجلس دستگاه‌ها می‌رود اما اتفاق خاصی نمی‌افتد لذا انتظار می رفت کمیسیون عمران گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته دستگاه ها بعد از حدود یک سال از این حادثه می داد.

وی افزود: در این گزارش آمده که برخی افراد وام 20 میلیون تومانی پرداخت شده اما به چه کسانی داده شده لذا باید بعد از یک سال از این اتفاق بازخوردی به مجلس داده می شد از طرف دیگر کمیته بحران در زمان این حادثه چه کرده به طوری که بعد از وقوع زلزله جلسه شورای عالی مدیریت بحران تشکیل نشده و کسی در قبال آن پاسخگو نیست.

نایب رییس کمیسیون شورا ها با بیان اینکه باید این گزارش توسط این کمیسیون تهیه می شد افزود: مشخص است که دستگاه ها نتوانسته کار خود را انجام دهند. باید گزارش به اندازه ای موثر باشد که جلوی خطا گرفته می شد.                  23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =