حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال در «ایرانسل‌پیچ»

نخستین دورۀ رویداد ایرانسل‌پیچ (Irancell Pitch) با همکاری پارک علم‌وفناوری دانشگاه صنعتی‌شریف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این رویداد، یکشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ در «مرکز نوآوری ایرانسل» و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم، شرکت‌های فناور و تیم‌های استارتاپی منتخب ناحیۀ نوآوری شریف، کسب‌وکار خود را در حضور داوران معرفی کردند.

پس از ارزیابی تیم‌ها توسط داوران، شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های خلاقِ برگزیده، با رویکرد توسعه مشارکت فناورانه (DTC) مورد حمایت ایرانسل قرار می‌گیرند تا فرصت رشد و توسعۀ بازار برای آن‌ها فراهم شود.

از مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل، می‌توان به خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر مکان، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) اشاره کرد.

رویداد «ایرانسل‌پیچ» با هدف ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و حمایت از  آنها جهت توسعه بازار، توسط مجموعۀ «ایرانسل‌لبز (Irancell Labs)» در  مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده است.

مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعۀ «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت‌آفرینی در زمینۀ فناوری‌های برتر، به منظور خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است.

مجموعۀ ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعۀ دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینۀ شبکۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعۀ منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینۀ خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، با راه‌اندازی مرکز نوآوری، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

تیم‌های استارتاپی فناور می‌توانند برای شرکت در رویدادهای آتی ایرانسل‌پیچ، فایل ارائۀ خود را به نشانی ilabs@mtnirancell.ir ارسال کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =