انتصاب‌های جدید در سازمان نظام پزشکی

تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان نظام پزشکی در احکامی جداگانه، مشاور عالی رئیس کل، معاون انتظامی، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان را منصوب کرد.

متن احکام محمد رئیس زاده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد جوانمرد

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رئیس کل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای معاونین به عنوان دبیر شورا، هماهنگی موثر بین ارکان سازمان و تنظیم برنامه ها و راوبط برون سازمانی با اتکال به خداوند متعال در اعتلای سازمان نظام پزشکی و انجام شایسته وظایف محوله موفق و منصور باشید. 

جناب آقای دکترابوالفضل افشار فرد

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده‌در امور علمی، صنفی و حقوقی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور عالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم با اتکال به ذات اقدس الهی و با اشراف کامل به اهداف و برنامه‌های پیش روی این نهاد مدنی و صنفی و همفکری با پیشکسوتان و بزرگان جامعه پزشکی کشور در اعتلای سازمان نظام پزشکی موفق و منصور خواهید بود.

جناب آقای دکتر محمدرضا خردمند

با عنایت به سوابق ارزشمند، مراتب تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی منصوب می‌شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، در پیشبرد اهداف سازمان موفق و مؤید باشید.

جناب آقای دکتر رضا لاری‌پور

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی و تجربیات ارزنده‌ای که در همکاری و تعامل با ارکان مختلف سازمان نظام پزشکی و اصحاب رسانه داشته‌اید به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور و مشاور رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با یاری خداوند متعال در راستای نیل به اهداف و برنامه‌های سازمان و بهره‌گیری از توان علمی خود جهت پاسخگویی مستمر، تقویت نظام اطلاع‌رسانی و تبیین و تشریح فعالیت‌های سازمان در خدمت به آحاد جامعه پزشکی موفق و منصور باشید.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1561141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =