جلسه بررسی و چاره اندیشی مسائل فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خانواده اولین محل آموزش فردی و اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا، حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع رابطه مستقیمی با نقش‌آفرینی موثر زن در محیط خانواده دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، مرضیه جلیل‌پور در جلسه بررسی و چاره اندیشی مسائل فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: زن می‌تواند در خانواده در موقعیت و جایگاه‌های مختلف ایفای نقش کند و تاثیرگذار باشد، بنابراین ضروری است در خصوص نقش‌هایی که می‌تواند در حوزه روابط خانوادگی ایفا کند، آگاهی داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: آسیب شناسی تاثیر بحران کرونا در روابط بین فردی و اعضای خانواده و تغییر سبک زندگی یکی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد و برای حل این معضل چاره اندیشی شود.

مرضیه جلیل‌پور ضمن تاکید بر احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی ویژه بانوان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در استان با همکاری و هم‌افزایی از پیدایش انحرافات فرهنگی و همچنین کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =