اسکوچیچ: با ۱۰ پیروزی چه کاری دیگری باید انجام بدهم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه های زیادی داریم و حتی این انگیزه ها بیشتر هم شده است. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم چون آنها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می شوند.

وی افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه از سبک بازی تیم ملی انتقاداتی می شود و او با وجود نتایج فوق العاده چه واکنشی به این انتقادات دارد گفت: نمی دانم انتظار هواداران چیست. ما مقابل امارات بازی خوبی در آن اب و هوا نشان دادیم. من فقط می توانم با پیروزی جواب صحبت ها را بدهم.دیگر نمی دانم با ۱۰ پیروزی در مسابقات قبلی باید چه کاری انجام بدهیم؟ هدف مشترک همه ما این است که بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 2
    از شنیدن این جمله که به رقیب احترام میزاریم دارم کهیر میزنم!