تاکید رییس بنیاد شهید بر خانه‌دار کردن همه ایثارگران

ایرنا نوشت: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم رفع مشکل مسکن ایثارگران گفت: بنیاد علاوه بر پیگیری‌های قانونی برای تامین زمین و وام ساخت مسکن، باید به سمت خانه‌دار کردن همه ایثارگران گام بردارد.

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه در دومین دیدار ویدئو کنفرانسی خود با ایثارگران استان مازندران پس از استماع مطالبات و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان پرداخت.

وی ارتباط تصویری از طریق ویدئوکنفرانس با ایثارگران را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و افزود: استفاده از این روش برای ارتباط مستقیم با عزیزان ایثارگر روش بسیار خوبی است، به‌خصوص در حال حاضر که به دلیل بیماری کرونا امکان تجمع و دیدارهای چهره به چهره محدودتر از گذشته شده است می‌توان از این روش برای ارتباط با ایثارگران استفاده کرد.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: دیدار از طریق ویدئوکنفرانس با ایثارگران استان‌ها از برنامه‌های همیشگی خواهد بود و در آینده به شکل مستمر ادامه می‌یابد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین بر لزوم افزایش نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی بیمه تکمیلی درمان به ایثارگران، تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها و تفویض اختیار به ادارات کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور حل مشکلات ایثارگران در محل سکونت خود تأکید کرد.

در این جلسه که با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام جواد یوسف‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد، آقایان سید ابوالقاسم عبدالله پور آزاده و جانباز ۶۰ درصد، جابر شیرزادی جانباز ۷۰ درصد، عباس اسدی جانباز ۴۰ درصد، محمد سرپرست جانباز ۵ درصد و خانم‌ها سمیه محمدزاده فرزند شهید و سیما گل‌آقا زاده همسر شهید  به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.

۲۳۵۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =