دانش‌آموزان محمودآبادی برای مسؤولان شهرشان نامه می‌نویسند

سخنگوی فرمانداری شهرستان محمودآباد از برگزاری مسابقه نامه‌نویسی ویژه دانش‌آموزان این شهرستان برای مسؤولان با عنوان نامه ای به مسئولین شهرم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمد محتاطی از برگزاری مسابقه نامه‌نویسی ویژه دانش‌آموزان با عنوان نامه ای به مسئولین شهرم خبر داد و گفت : به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و روز دانش‌آموز و در راستای بهره‌مندی از ایده‌ها، پیشنهادها و نقطه نظرات دانش‌آموزان در حوزه مدیریت شهری این مسابقه برای چهارمین سال متوالی در تمامی مدارس شهرستان برگزار خواهد شد. 

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد درباره چگونگی نوشتن این نامه بیان کرد: این مسابقه برای دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دوره دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه پیش‌بینی‌شده و مدیران شهری اعم از فرماندار و بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای محمودآباد و سرخ رود و روسای ادارات مخاطبان نامه‌های دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: این مسابقه به همت روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخ رود برگزار میگردد و پوستر فراخوان مسابقه بزودی به مدارس ابلاغ شده و دانش آموزان تا تاریخ ۲۰ آبان فرصت دارند در این مسابقه شرکت نمایند.

محتاطی گفت: ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر دانش آموز شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در ۱۶۱ آموزشگاه دولتی و غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند و در نظر است به ۵۰ نامه منتخب از سوی هیات داوران جوایزی به رسم یادبود اهدا شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =