پخش سریال «قبله‌عالم»، به دلیل سانسور زیاد، متوقف شد

پلتفرم پخش‌کننده «قبله عالم»، در بیانیه‌ای اعلام کرد با وجود زیان مالی، به‌خاطر سانسورهای زیادی که نهادهای ناظر بر این مجموعه شبکه نمایش خانگی اعمال کرده‌اند، تولید این سریال را متوقف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال «قبله‌عالم» به کارگردانی حامد محمدی، به دلیل آن‌چه از سوی پلتفرم پخش کننده، ممیزی‌های فراوان و احترام به مخاطبان عنوان شده است، متوقف شد. 

روابط عمومی فیلیمو، با اعلام این خبر، در یک بیانیه توضیح داد: «سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین، فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم «قبله عالم»، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به طور کامل متوقف شود.
لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی، حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو درخصوص تحلیل‌ها، تفسیرها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوی این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده است، قضاوتی ندارد. این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجهه با حساسیت‌های ایجاد شده پیرامون سریال «قبله عالم»، مصداق بارز این ضرب‌المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است. 
علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    4 39
    وقتی پا تو کفش دیگران میکنید همین میشه دیگه آخه شمارو چه به سریال طنز
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    54 0
    به سریال های خودشونم رحم نمیکنن
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    9 20
    مسخره بازیه دیگه. سرکار می گذارین جواب که نمی گیرین پخش رو قطع مس کنید احترام به مخاطب هم که پشم.
  • نادره IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    9 55
    خدا را شکر سریال مزخرفی بود. داستان عیاشی های ناصرالدین شاه را نمی توان با خانواده نگاه کرد. یک نفر باید بر ساخت ویئوهای باصطلاح خانگی نظارت کند.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      25 0
      تنهایی نگاه میکردی خب!
    • م ق ک IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      30 9
      کدوم نادانی به شما گفته ناصرالدین شاه عیاش بوده؟
    • مهران تراختورچی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      28 9
      سررشته هرکاری رودرایران بگیریم قطعا به ناصرالدین شاه قاجار میرسیم پادشاهی هنرمند هنردوست ومستعد که باوجود مخالفتهای اطرافیان سعی در مدرن کردن مملکت وشیوه مملکت داری داشت. تاسیس دارالفنون اولین دانشگاه تاریخ ایران باداشتن اساتید اروپایی بعداز قتل امیر کبیر شش وزارتخانه تاسیس کرد وتاچندسال صدراعظمی نداشت تاسیس دارالشورا برای اینکه جزشاه عده بیشتری درتصمیم گیری مملکت دخالت کنند ورای اکثریت ملاک بود تاسیس دارلترجمه علی رغم مخالفتها ی شدید ان را تاسیس کرد و بسیاری از کتابها درزمینه طب وعلوم وفنون نظامی ترجمه شد . تاسیس عدلیه اعظم دیوان شکایات برای سامان دهی امور قضایی ضرب نخستین سکه به سبک جهانی وچاپ اولین اسکناس تاسیس اولین بانک ارسال اولین تلگراف وراه اندازی ان درایران ساخت اولین خیابان مدرن درلاله زار ساخت اولین باغ وحش در اکباتان ساخت مرتفع ترین بنا برای اولین بار بافلز بانام شمس العماره اولین ساعت شهری راه اندازی خط راه اهن و قطار شهری ساخت نخستین کارخانه صنعتی ساخت اولین اسلحه خانه ساخت موزه ملی اولین شاهی که بابزرگان جهان دیدارکرد ساخت اولین سرود ملی و...
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    5 37
    چه بهتر
  • یه بنده خدا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    5 7
    چه بهتر کل فیلم یه اسکی ناقص از قهوه تلخ بود طنز قهوه تلخ که هنوز بعد بیست سال آدمو به خنده وادار میکنه کجا و این دلقک بازی ها کجا!
  • شایان GB ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    23 1
    ای کاش حداقل مثل چین بودیم ! میگن شما به حذب کمونیست انتقاد نکن ، ولی تو پایکوبی و شادی و کارناوال و فستیوال آزاد و راحتی ...
  • شایان GB ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    20 2
    خب اگه قراره به خاطر مقابله با آمریکا کشور از لحاظ اقتصادی تحریم و فقیر باشه ، چرا الگوی کوبا رو پیگیری نمیکنیم؟ اونا دست کم سعی کردن در عین فقر مردم شاد باشن و بخندن و خوشحالی کنن. نه مثل اینجا که از سریال طنز تا ورود زنان به استادیوم تا موسیقی زنده رو باهاش برخورد میکنیم...
    • من IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 1
      عرض کنم خدمتت که کوبا هم چند سالیه با ایالات متحده روابطش اوکی شده!
  • ایلیا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    9 9
    زخم کاری هم سانسور شد،آیا سریال بدی شد؟