وزیر اطلاعات از دستگیری یک جاسوس که با همکاری آمریکا به‌ دنبال تشکیل شبکه اجتماعی برای ایجاد اغتشاش در ایام انتخابات مجلس با هزینه میلیون ها دلار بود، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز بعد از پخش مستند الماسی برای فریب از تلویزیون که به توصیف نفوذ وزات اظلاعات در بدنه اپوزسیون خارج از کشور اختصاص داشت، وزیر اطلاعات در شهرستان ری از دستگیری جاسوسی خبر داد که به دنبال اغتشاش در ایام انتخابان مجلس بود.

 آن گونه که مصلحی گفته است «فرد دستگیر شده از یکی از کشورهای همسایه به ایران آمده بود و آمریکایی‌ها می‌خواستند میلیون‌ها دلار هزینه کنند که همان شبکه اجتماعی انتخابات قبلی را برای انتخابات مجلس ایجاد کنند.»

در حالی که آمریکایی ها امیدوار بودند که شبکه اجتماعی فیس بوک در انقلابهای منطقه ای به آنها کمک کند اما وزیر اطلاعات در سخنرانی اش از «فیس‌بوک اسلامی» سخن گفته که موجب ضربه خوردن آمریکا شده است.

مصلحی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های کشورهای اسلامی همچون لیبی بر اساس طراحی قبلی آنها نبوده است، گفت: امروز آمریکا دچار سرگردانی و اضطراب است و این موضوع سبب شده است تا آمریکا اینگونه حرکت کند.

وی در این ارتباط خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که استکبار از همان ابزار که آورده بود، ضربه خورد، امروز حرکت فیس‌بوک اسلامی قابل توجه است، جوانان اسلامی با روحیه اسلام‌گرایی به هم خط می‌دهند و استکبار می‌خواهد این الگو را بشکند.

وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود به شکل‌گیری موسسات پژوهشی در آمریکا اشاره کرد و افزود: امروز موسسات قوی در آمریکا شکل‌ گرفته است و برنامه‌هایی به رئیس جمهور آنها داده می‌شود که انقلاب اسلامی باید به زمین بخورد و برای اینکه در درون به این هدف برسد دنبال سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: پس از انقلاب اسلامی انگلیسی‌ها در سیستم مدیریتی نفوذ کردند. اوج فرصت بازسازی انگلیسی‌ها در دوره دوم خرداد بود. در این دوران حرکت‌هایی نیز صورت گرفت و این حرکت‌ها در دوران اصلاحات مقوله به مقوله جلو رفت و تدابیر رهبری و مردم سد راه آنها شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه با تدبیر رهبری دولت نهم شکل گرفت، تاکید کرد: دولت نهم پس از استقرار، سیستم مدیریتی قبلی را به هم ریخت و این مهم کار بزرگی بود.

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
    0 0
    تکلیف کسانی که در فیسبوک (غیراسلامی) حساب کاربری دارن چی؟