سردار نقدی: نظام اسلامی عدالت را برقرار می‌کند منتها مبتنی بر آگاهی و عشق

فارس نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: تمام مراکز درمانی سپاه اعم از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق محروم از روز نخست کرونا از بیماران کرونایی استقبال کرده و طی این مدت بار سنگینی را تحمل کردند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بعدازظهر امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا، اظهار کرد: امروز سه اقدام مهم را توامان می‌بینیم که در حال انجام است هم کار خیر بوده و الگو و الهام‌بخش برای افراد غنی جامعه است تا برای انجام کارهای خیر انفاق کنند.

وی با بیان اینکه قاعده درست پیشبرد جامعه مبتنی بر انفاق است، افزود: از بانی این بنای خیر تشکر می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که به ایشان خیر عطا کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیان کرد: دومین مطلب این بوده که بخش زنان مجزا داشته باشیم اینکه محیطی مختص خانم‌ها با احساس آرامش و بدون هیچ مشکل حرکتی الهام‌بخشی است.

این مسؤول تصریح کرد: مشکل دیگری که کشور ما با آن مواجه است در خصوص پیری و کاهش فرزندآوری و باروری است که حرکت خوبی است تا همه استان‌ها در این حوزه ورود پیدا کنند و مشکل بزرگی که جامعه با آن مواجه است، حل شود.

سردار نقدی اضافه کرد: امیدواریم این بنا با سرعت بیشتری احداث شود تا بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اقدامات سپاه در بخش درمان و کرونا، اظهار کرد: تمام مراکز درمانی سپاه اعم از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق محروم از روز نخست کرونا از بیماران کرونایی استقبال کرده و طی این مدت با  سنگینی را تحمل کردند.

معاون سپاه پاسداران با اعلام اینکه رکورد پذیرش بیمار را بیمارستان بقیه‌الله الاعظم در تهران شکست، تصریح کرد: حتی محدوده‌هایی که درمانی نبودند تبدیل به درمانی شدند و توسعه تخت‌های ویژه‌ تا سه یا چهاربرابر در دستور کار قرار گرفت که پرونده خوب و آبرومندی را ارائه کردند.

 نقدی افزود: تعداد اندک تلفات در بیمارستان ولایت در ساری در تعداد بستری یکی از رکوردشکنی‌ها بود که از خداوند توفیق خیر برای کادر درمانی داریم.

معاون سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تلاش‌های کادر درمان طی این مدت با عشق، شور و علاقه تداعی‌گر سال‌های جبهه بودند؛ فداکاری که کادر درمانی ما در دوران دفاع مقدس زیر آتش خمپاره داشتند و واقعا نزدیک خط مقدم کادر درمان آن زمان افتخار آفریدند و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند، در روزهای کرونایی نیز این اتفاق تکرار شد درحالی‌که در کشورهای دیگر ریزش‌های کادر درمانی و دور شدن از میدان بوده ولی در کشور ما با عشق و علاقه وارد میدان شدند.

وی درباره کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در این مرکز درمانی در حال رخ دادن است که در نوع خود قابل تحسین و تقدیر است و نشان‌دهنده یک حرکت هوشمند است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه خیراتی صورت می‌گیرد، الگو و الهام‌بخشی برای همه است، افزود: اساس نظام اسلام و قاعده حکومت اسلامی بر همین خیرات است؛ قاعده حکومت انبیای الهی بر عدل است؛ عده‌ای خواستند عدالت را به زور برقرار کنند، می‌گویند هر کس به‌اندازه توانش کار کند، به اندازه نیازش بردارد، محصول اتحاد شوروی و فروپاشی آن نشان داد که این ایده شدنی نیست که به زور بخواهند محصول کار فرد را از او بگیرند.

سردار نقدی اضافه کرد: سو علاقه، انفاق، نگاه به حقیقت هستی است.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =