دانلود آهنگ تیتراژ سریال خسوف با صدای محسن چاوشی به نام کجا بودی

"خسوف" نام جدیدترین پروژه "مازیار میری" کارگردان آثار موفقی همچون سریال های "گاوصندوق" ،"فرات"، "گاهی به پشت سر نگاه کن"، "هیئت مدیره" و ... و فیلمهای "کتاب قانون"، "حوض نقاشی"، "سارا و آیدا" و ... است. با توجه به اقبال نسبتا خوبی که از مجموعه آثار این کارگردان از جانب مخاطبان صورت گرفته است انتظار میرود "خسوف" هم مورد استقبال بینندگان واقع شود.

نویسندگان این سریال درام، اجتماعی و عاشقانه "مهدی شیرزاد" و "حسین تراب نژاد" هستند و تهیه کنندگی آن را "همایون اسعدیان" بر عهده دارد.
سریال "خسوف" جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح از طریق وبسایت نماوا منتشر میشود و داستان آن درباره پسر جوانی به نام "امیر" است که علی رغم قول و قرارهایش با دختر دایی خود دلباخته دختر دیگری میشود و ...
در کنار بازیگران شناخته شده و بنامی از جمله "امین تارخ"، "مسعود کرامتی"، "علی عمرانی"، "ستاره اسکندری" و ... چهره های جدید و تازه نفسی همچون "مینو شریفی"، "سجاد بابایی"، "المیرا دهقانی"، "کسرا پرتوی"، "نیک آفرید سماواتی"، "مهدیس توکلی"، "امیر حاجی محمدی"، "پوریا رحیمی سام" (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم "زاوالا") و ... به ایفای نقش پرداختند.
تیتراژ سریال "خسوف" یک قطعه عاشقانه متفاوت به نام "کجا بودی" با صدا و آهنگسازی "محسن چاوشی"، ترانه "حسین غیاثی" و تنظیم "اشکان عرب" است.
برای دانلود آهنگ های سریال خسوف و تیتراژ آن به لینک زیر مراجعه کنید ...
محسن چاوشی کجا بودی

بیوگرافی مختصر محسن چاوشی


"محسن چاوشی" زاده ۸ مرداد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر است. او پس از دریافت مدرک دیپلم حسابداری فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی با آلبوم "نفرین" آغاز کرد. وی خواننده و آهنگساز قطعات فیلم سینمایی "سنتوری" ساخته "داریوش مهرجویی" بود. او همچنین تیتراژ و قطعات میانی سریال پر مخاطب "شهرزاد" ساخته "حسن فتحی" را نیز با همراهی "سینا سرلک" در کارنامه حرفه ای خود دارد.
برای دانلود جدیدترین قطعات، آلبوم ها و موزیک ویدیوهای منتشر شده روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود اهنگ جدید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =