اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

بخش بسیار بزرگی از زندگی امروزی ما، درگیر مالیات است. از خرید و فروش یک خودرو یا ساختمان گرفته تا دریافت تسهیلات بانکی، دریافت پروانه کسب و یا تأسیس شرکت، واردات و صادرات یا ارث و تقسیم اموال به جا مانده از متوفیان با مالیات سروکار خواهند داشت.

با توجه به گستردگی حوزه فعالیت‌های اشخاص و از طرفی، انبوه مشغله‌ها و کمبود وقت، هر شخص به‌ تنهایی قادر نیست نسبت به حل‌وفصل مسائل مالیاتی خود اقدام کند.

اینجا است که تخصص یک مشاور مالیاتی به شما کمک می‌کند تا با دریافت یک مشاوره مالیاتی به‌ صورت اصولی و درست از پرداخت مالیات سنگین، بروز مشکلات و اختلافات مالیاتی خود جلوگیری کنید.

ما در ادامه این مقاله از آقای مالیات به معرفی خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری همچنین در مورد آموزش مالیات صحبت می‌کنیم پس همراه ما باشید.

مالیات چیست؟

مالیات نوعی هزینه مالی است که از طرف نهاد مربوط به اداره مالیات به‌منظور تأمین هزینه‌های عمومی کشور از اشخاص حقیقی یا حقوقی بر اساس میزان درآمد یا گردش مالی یا دارایی به ‌اجبار اخذ می‌گردد و در صورت عدم پرداخت، طبق قانون شخص مالیات دهنده مشمول مجازات نیز خواهد شد؛ اما اشراف به قوانین مالیاتی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به وی کمک کند تا در پرداخت مالیات، با استفاده از امکان‌های قانونی، با پرداخت در موعد مشخص، کم‌ترین مالیات ممکن را پرداخت نماید.

اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

ما در مؤسسه آقای مالیات به‌منظور ارتقای سواد مالیاتی جامعه، تمامی محتوای آموزش رایگان مالیات را به ‌صورت پرسش‌ و پاسخ مالیاتی، آموزش قوانین مالیاتی، آموزش امور مالیاتی، ویدئو، پادکست مالیاتی و مقاله قرار داده‌ایم.

بسیاری از مشاورین مالیاتی و یا حسابداران با گذراندن تخصصی‌ترین دوره‌های آموزش مالیات به یک وکیل مالیاتی خبره و با تجربه تبدیل شدند.

اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های وکیل مالیاتی، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی هستید، می‌توانید به صفحه آموزش مالیات مراجعه کنید.

مشاوره مالیاتی آنلاین چگونه انجام می‌شود؟

مشاوره مالیاتی آنلاین نیز یکی از روش‌های ارائه مشاوره می‌باشد که شما برای دریافت این مشاوره می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره، چت آنلاین در سایت آقای مالیات و یا ارسال سوال در قسمت کامنت‌ها، سوالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

مزیت مهم مشاوره مالیاتی آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مهم ترین مزیت به حساب می‌آید. شما برای پرونده‌های تخصصی مالیاتی به بررسی اوراق پرونده مالیاتی و دریافت گزارش توسط مشاورین متخصص نیاز دارید و می‌توانید از مشاوره تلفنی و حضوری استفاده کنید.

اهمیت مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری

مزایای مشاوره مالیاتی آنلاین چیست؟

  • هزینهٔ پائین
  • عدم نیاز به مراجعهٔ حضوری به دفتر مشاور مالیاتی

معایب مشاوره آنلاین

  • زمان انتظار برای دریافت پاسخ
  • عدم امکان بررسی اوراق و پرونده مالیاتی توسط مشاور
  • عدم امکان تحریر لایحه‌ی مالیاتی

مشاوره مالیاتی تلفنی چگونه انجام می‌شود؟

امروزه بسیاری از مؤدیان برای دریافت مشاوره مالیاتی ترجیح می‌دهند که از مشاوره به صورت تلفنی استفاده کنند؛ اگر شما هم با رفت‌وآمد در شهر شلوغ تهران مشکل دارید و یا ساکن شهرستان هستید می‌توانید به‌راحتی از خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی ابتدا با مؤسسه تماس بگیرید و تایم موردنظر خود را با پشتیبان مجموعه هماهنگ کنید، سپس در زمان مورد نظر کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کرده و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد.

مزایای مشاوره مالیاتی تلفنی چیست؟

  • هزینهٔ پائین‌تر
  • مدت انتظار کم برای دریافت پاسخ
  • نیازی به رفت‌وآمد و مراجعه حضوری نیست (مهم ترین مزیت در روزهای همه‌گیری کرونا).

معایب مشاوره تلفنی

  • عدم امکان تحریر لایحهٔ مالیاتی
  • عدم امکان بررسی اوراق و پرونده مالیاتی توسط مشاور

دریافت مشاوره مالیاتی حضوری

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکار و اشخاص حقیقی و یا حقوقی بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به مراحل انجام کار آن اشاره می‌کنیم.

شما برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرم از طریق سایت درخواست مشاوره داده و پس از هماهنگی وقت قبلی مشاوره به مؤسسه مالیاتی ما مراجعه کنید.

مزایای مشاوره حضوری

  • مدت انتظار کم
  • بررسی اوراق و پرونده‌ی مالیاتی توسط مشاور
  • امکان تحریر لایحه مالیاتی
  • وکالت در پرونده
  • دقت نظر بالا در مشاوره ارائه شده

معایب مشاوره حضوری

  • هزینه‌ی بالاتر
  • الزام به حضور در دفتر مشاور مالیاتی

سؤالات متداول مشاوره مالیاتی

قبل از جلسه مشاوره مالیاتی، آیا نیاز است که مدارکی از پرونده را آماده کنم و همراه خود بیاورم؟

مشاورین مالیاتی ما در موسسه آقای مالیات نیاز به شناخت کافی از پرونده شما دارند اما اینکه چنین شناختی از مصاحبه با شما و شنیدن حرف‌های شما اتفاق خواهد افتاد یا بازبینی مستندات، به نوع پرونده شما بستگی خواهد داشت.
برای مثال اگر به تازگی تصمیم گرفتید که کسب و کار خودتان رو راه اندازی کنید و صرفاً جهت کسب اطلاعات خودتان است، مدارکی وجود ندارد که همراه داشته باشید.

ولی مثلاً مالیات عملکرد سال ۱۳۹۹ شما چندین برابر مالیات ابرازی شما در اظهارنامه آمده است؛ قطعاً برای این پرونده نیاز به مدارک و مستندات است تا مشاور به خوبی بتواند شما را راهنمایی کند.

هزینه‌های مشاوره مالیاتی به چه صورت است؟

نرخ مشاوره مالیاتی، کاملاً متغیر است و بر اساس نوع پرونده شما و شناخت کافی از آن محاسبه خواهد شد.

ولی نکته‌ای که کاملاً باید به آن توجه کرد این است که چنانچه مشاوره مالیاتی به‌صورت کاملاً فنی و صحیح صورت گیرد، در مقابل ضرر و زیان‌های احتمالی آینده، رقمی نخواهد بود.

آیا در مورد مالیات وکلا که اخیرا مشمول معرفی صندوق شده اند مشاوره مالیاتی ارائه می دهید؟

بله، ما در مورد قوانین جدید مالیات، مشاوره مالیاتی می‌دهیم.

هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی چقدر است؟

هزینه‌های خدمات تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی نسبت به پرونده مالیاتی مؤدیان متفاوت خواهد بود.

اگر در دعاوی مالیاتی، به نتیجه نرسیم مبلغ پرداختی برگردانده می‌شود؟

چنانچه مبلغی به‌ عنوان پیش‌پرداخت برای پرونده‌های مالیاتی واریز شود و آن پرونده در طی مراحل دادرسی به نتیجه‌ای نرسد، آن مبلغ عودت داده خواهد شد.

آیا صفر تا صد پرونده مالیاتی توسط مؤسسه آقای مالیات انجام می‌شود؟

برای پاسخ به این سؤال می‌بایست به توافق مؤسسه با طرف مقابل توجه کرد؛ گاهی اوقات توافق به این شکل است که صفر تا صد پرونده توسط مؤسسه انجام گیرد و گاهی توافق صرفاً به حالت مشاوره مالیاتی است.

چگونه مشاوره مالیاتی از آقای مالیات دریافت کنیم؟

مؤسسه آقای مالیات(https://mrtax.site/)، با تجربه بالا و سابقه درخشان، امروزه مورد اعتماد بسیاری از فعالان اقتصادی بوده و مفتخر است بهترین مشاوره مالیاتی و خدمات آموزش مالیات را به شما عزیزان ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره مالیاتی و آخرین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات تا تاریخ 1400/07/24 از طریق کانال های زیر با تیم ما در ارتباط باشید:

ایمیل جهت مشاوره: safireparsian@gmail.com

شماره تلفن گویا: ۸۸۹۹۶۲۳۲-۰۲۱

آدرس اینستاگرم: https://www.instagram.com/mrtaxco/

آدرس پستی: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی تقاطع خیابان فاطمی، ساختمان ۱۹۴۸، طبقه ۳، واحد ۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =