۰ نفر
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
چگونه با داشتن پول پراید، 206 بخریم؟

تیتر این مقاله در نگاه اول چندان امکان پذیر به نظر نمی‌آید، اما دورهاتو با سیستم  خرید اقساطی خودرو این امکان را فراهم ساخته است. اگر به یک خرید اقساطی به صرفه و اصولی نگاهی بیندازیم درمی‌یابیم که شما با بودجه یک خودرو خاص می‌توانید یک خودرو کلاس بالاتر بخرید. حالا می‌خواهد با داشتن پول پراید یک 206 بخرید یا با داشتن پول لندکروز، یک مازراتی سوار شوید.

در این مقاله ما به مزایا و راهکارهای عملی خرید اقساطی خودرو به صرفه می‌پردازیم و خدمات خرید و فروش خودرو دورهاتو را به شما معرفی می‌کنیم تا علاوه بر شناختن چند و چون بازار خرید خودروهای اقساطی با یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این زمینه نیز آشنا شوید.

چرا باید خودرو مورد نظر خود را قسطی بخریم؟

 برای جواب این سوال باید اول یک سوال دیگر مطرح کرد. شما چه ماشینی را دوست دارید. البته رویا پرداز نباشید همه ما دوست داریم همین الان یک پورشه 911 داشته باشیم. داشتن یک پورشه اصلا چیز بدی نیست اما باید به سطح درآمد و کار و زندگی خود هم نگاهی بکنیم.

مهم این است که چقدر پول داریم. این یک واقعیتی است که با داشتن یک ماشین مثل پراید باید حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنید تا خودرویی مانند 206 را صاحب شوید. اما این پول را آیا باید پس‌انداز کرد. پاسخ منفی است. شما می‌توانید وام بگیرید اما از کدام بانک با کدام ضامن . حتی با داشتن ضامن و شناختن بانک وام دهنده کار گرفتن وام بسیار سخت و وقت‌گیر است.

دورهاتو در قدم اول اعتبار خودرو شما را درست می‌کند و تا زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیازی به ضامن ندارید. این‌ها را اضافه کنید به خدمت جالبی که دورهاتو برای ارتقاء خودرو در نظر گرفته است.

در خدمت معاوضه، ماشین حال حاضر شما را به سرعت و رایگان می‌فروشد و ما به التفاوت را برای خرید یک ماشین مدل بالاتر بصورت اقساطی تامین می کند و در نهایت صفر تا صد مراحل انتخاب، کارشناسی و خرید خودروی مورد نظرتان را در کمترین زمان برای شما انجام می دهد.

هنوز قسطش تمام نشده بود که …

این جمله را کجا شنیده‌اید؟ وقتی که ماشینی را به صورت قسطی می‌خرید و بعد از مدتی که اقساط آن را پرداخت کرده‌اید و البته ماشین هم کمی یا مقداری برای شما راه رفت، دچار یک مشکل سنگین می‌شود. ماشین ایراد فنی سنگین دارد، یعنی مثلا در یک تصادف سنگین شاسی آن جا خورده و یا موتور آن قبلا یک تعمیر اساسی شده است. حالا ممکن است شما در یک انتخاب بد این ماشین را به صورت قسطی خریداری ‌کرده و مجبور هستید ماهانه اقساطی را برای خرید خودرو خود بپردازید. حال اگر در میانه ی پرداخت أقساط، یک هزینه تعمیرات سنگین هم به شما تحمیل شود، عملا ماشینی که خریده‌اید، شما را در یک ضرر مطلق قرار می‌دهد. 

اما چه باید کرد؟

راه حل را دورهاتو در سیستم کارشناسی ماشین خود اندیشیده است. شما وقتی برای خرید اقساطی ماشین اقدامی‌ می‌کنید، بعد از مرحله اعتبار سنجی و انتخاب ماشین، خودرو مورد نظر شما را کاملا کارشناسی کرده و یک نظر فنی دقیق و مستند به شما ارائه می‌کند. حال اگر ماشین در آینده قرار باشد شما را به دردسر اساسی بیندازد تا حد بسیار زیادی می‌توان از آن جلوگیری کرد.

همچنین دورهاتو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های فروش اقساطی خودرو، هزاران تجربه موفق را پشت سر گذاشته است و از این رو خوب می‌داند، چطور با شرایط مناسب، پرداخت اقساطی را برای شما فراهم نماید.

خرید قسطی ماشین

آیا راه های دیگر هم علاوه برای خرید اقساطی خودرو هست

بله راه‌ برای خودرو خرید شما چه به صورت اقساطی و چه به صورت نقدی بسیار زیاد است. در این بخش از مقاله می‌خواهیم مروری داشته باشیم بر انواع روش‌های خرید خودرو و آنها را با خرید اقساطی خودرو https://www.dorhato.com/special-services/installment-purchase مقایسه کنیم.

قدیمی‌ترین راه خرید خودرو، خرید خودرو صفر و به صورت نقدی بوده و هست. اما این روزها چه در بازار خودروهای داخلی و چه در بازار خودروهای خارجی این امر مشکل شده است. در بیشتر موارد نمایندگی‌های خودروسازان داخلی، خرید خودرو به صورت تحویل فوری را مدت زیادی طول می‌دهند و این در حالی است که به اندازه چند برابر نیاز بازار خودرو داخلی، ماشین صفر در دست واسطه‌ها و در انبارهای خودرو سازهای داخلی موجود است.

این واقعیتی است که در این روش شما بعد از انتظاری طولانی صاحب خودرو می‌شوید. اما این کار به شدت برای شما آزاردهنده است.

ثبت نام و پیش فروش خودروهای داخلی هم از آن داستان‌هایی است که اگر کسی یک بار در زمان ثبت نام به سراغ سایت‌های خودرو سازهای داخلی رفته باشد از هر آن چه کرده و نکرده پشیمان می‌شود.

حالا باید خرید خودروهای دسته دوم را بررسی کنیم. خودرو دسته دوم اگر به قیمت و سالم باشد بسیار مناسب و خوب است. همین طور خرید از بازار آزاد خودروهای صفر هم مشکلی ندارد. تحویل، فوری است و بعد از پرداخت سوار ماشین خودتان می‌شوید.

اما حالا بیاییم سوال اول یعنی تیتر اصلی این مقاله را باهم مرور کنیم. چرا با پول پراید صاحب ۲۰۶ نشویم. شاید بگویید هر وقت پول 206 را داشته باشم به سراغ آن می‌روم. ولی این وسط یک چیز را جا انداخته‌اید. ما در حال حاضر در ایران 60٪ تورم داریم. شما باید برای خرید یک ماشین مدل بالاتر پس‌انداز کنید و تورم افسار گسیخته این روزهای ایران، به هر چه رحم کند به پس‌انداز شما رحم نمی‌کند. شما با خرید اقساطی خودرو از تورم جلو خواهید بود و این حتی قیمت بالاتر خودروهای اقساطی را هم توجیه می‌کند.

دورهاتو

بگذارید با هم یک مرور کلی کنیم

در این مقاله ما مزایای بسیاری را برای خرید اقساطی خودرو ذکر کردیم و اینک می‌خواهیم به عنوان جمع بندی مروری بر مزایای این خدمت از دورهاتو داشته باشیم.

  • با خرید اقساطی از دورهاتو شما از کارشناسی فنی کامل خودرو برخوردار می‌شوید.
  • تحویل خودرو فوری است.
  • خود می‌توانید خودرو دلخواه را برای خرید اقساطی معرفی کنید.
  • خرید خودرو دورهاتو بی‌واسطه انجام می‌شود.
  • شما تا 50٪ مبلغ خودرو را می‌توانید وام بگیرد.

مزایای خرید اقساطی خودرو در دورهاتو بسیار زیاد است و ما اینجا برخی از این موارد را معرفی کردیم. شما می توانید با ثبت درخواست در سایت خرید و فروش خودرو ( www.dorhato.com ) و یا از طریق شماره 02141956 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =