۰ نفر
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
اهمیت استفاده از ضد یخ بتن

آیا شما هم به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتنی هستید؟ می دانید که هر یک از انواع ضد یخ بتنی، چه مزیت هایی را به دنبال دارند؟

مزایای استفاده از ضد یخ بتن

آیا شما هم به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از ضد یخ بتنی هستید؟ می دانید که هر یک از انواع ضد یخ بتنی، چه مزیت هایی را به دنبال دارند؟جهت اطلاع از قیمت ضد یخ بتن می توانید به سایت فروشگاه کپکوکالا مراجعه بفرمایید. از شما دعوت می کنیم که مطالب پیش روی خود را با دقت تا آخر همراهی کرده و اطلاعات ارزشمند و مفیدی را، در مورد مزایای استفاده از ضد یخ بتن به دست آورید.

ساخت و ساز در فصل های پاییز و زمستان یکی از مهمترین چالش های پیش روی بسیاری از کارفرمایان و مهندسان عمرانی می باشد. در نظر داشته باشید که بتن در دماهای بسیار پایین و زیر صفر درجه، به سرعت یخ بسته و امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت. همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از کارفرمایان برای جلوگیری از یخ زدگی بتن و ملات خود از ضد یخ های بتنی مختلفی استفاده کنند.

بدون شک تنها راه فائق آمدن بر یخ زدگی بتن را، استفاده از ضد یخ های بتنی شکل داده است که شما نیز می توانید با توجه به زمان عملیات بتن ریزی پروژه ی خود، از باکیفیت ترین انواع ضد یخ های بتنی استفاده کنید. ضد یخ های بتنی به مواد اطلاق می شوند که می توانند نقطه ی انجماد بتن را پایین بیاورند. برخی از ضد یخ های بتنی تا سی درجه سانتی گراد، می توانند نقطه ی انجماد بتن را کاهش دهند.

معرفی معروف ترین انواع ضد یخ بتن: مزایای استفاده از ضد یخ بتن

ابتدا بهتر است مقاله ضد یخ بتن چیست را مطالعه کنید. سپس به این موضوع توجه کنید همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مهندسان و کارفرمایان به دنبال بررسی و کنکاش مهمترین مزایای استفاده از ضد یخ بتن هستند تا بتوانند با خیال راحت، اقدام به استفاده از ضد یخ مذکور نمایند. امروزه شرکت های مختلفی در جهان به دنبال طراحی و تولید ضد یخ های بتنی هستند و شما می توانید متنوع ترین انواع ضد یخ های بتنی را در ویترین فروشگاه ما مورد مشاهده قرار دهید. همچنین قبل از بررسی مزایای استفاده از ضد یخ بتن، راجع به انواع ضد یخ مذکور اطلاعات کافی را کسب کنید. مهمترین انواع ضدیخ های بتنی عبارتند از:

  • ضد یخ های بتنی فاقد کلراید
  • ضد یخ های بتنی حاوی کلراید
  • ضد یخ های بتنی پودری
  • ضد یخ های بتنی مایع

شما می توانید قبل از خرید بهترین و باکیفیت ترین ضد یخ بتنی مورد نظرتان، با مهندسان خبره در این زمینه مشورت کرده و یکی از ضد یخ های بتنی عرضه شده در بازار را خریداری کنید. همچنین پیشنهاد می شود جهت خرید ضد یخ بتنی به فروشگاه سایت کپکو کالا www.capcokala.com مراجعه بفرمایید. البته در این سایت تمام مولفه ها و پارامترهای زیر را باید مد نظر داشته باشید:

  • نوع سازه ی بتنی
  • شرایط آب و هوایی منطقه ای که می خواهید در آن ساخت و ساز انجام دهید
  • قدرت و توان مالی خود
  • ویژگی های مربوط به هر یک از ضد یخ های بتنی موجود در بازار

جهت اطلاع از قیمت روز ضد یخ بتن و دیگر افزودنی های بتن با مشاوران کپکو کالا  با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۳۳۱ تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =