یک مسابقه با یازده نشان طلا برای علاقمندان موتورسیکلت

شرکت نیکران موتور پاسارگاد به‌عنوان نماینده انحصاری چندین برند برتر جهانی موتورسیکلت از جمله کی‌وی و بنللی به‌تازگی با یک رویداد مسابقه، هیجان و سر و صدای زیادی بین علاقمندان موتورسیکلت ایجاد کرده است. این شرکت پیش از رونمایی از یکی از محصولات جدید خود، برای حدس این محصول مسابقه برگزار می‌کند. در این مطلب با شرایط و اطلاعات مرتبط با این رویداد عمومی آشنا می‌شویم.

خبرهای درز شده

اولین خبری که درباره مسابقه جدید نیکران موتور شنیده شد این بود که قرار است یک موتورسیکلت جدید از یکی از برندهای مشهور توسط این شرکت در ایران رونمایی شود. اما بعد از پیگیری بیشتر متوجه شدیم این محصول یک اسکوتر ۲۵۰ سی سی است.

موتورسیکلت جدید نیکران موتور از چه برندی است؟

محصول جدید نیکران موتور که برای حدس ویژگی‌های آن مسابقه برگزار شده است، محصولی از برند مشهور کی‌وی (KEEWAY) است.

کی‌وی یک نام تجاری چند ملیتی در اروپا است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. از آن زمان این شرکت به تولید موتورسیکلت‌های جذاب و با کیفیت عالی مشهور است. کی‌وی در حال حاضر، همکار شرکت ایتالیایی بنللی است و از نظر طراحی و توسعه فناوری موتورسیکلت‌های خود از آن کمک می‌گیرد. قابل ذکر است که تنها ۱۵ سال طول کشید تا کی‌وی یک برند موتورسیکلت بین‌المللی شود و در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت کند.

از موتورسیکلت جدید چه می‌دانیم؟

خبر جالب دیگری در مورد این محصول همکاری بنللی با پیاجیو در طراحی و تولید آن است. بنللی برند ۱۱۰ ساله مشهور ایتالیایی است که از کارنامه درخشانش میتوانیم به همکاری با شرکت هارلی دیویدسون برای تولید انجین های آن اشاره کنیم.

کلاس این موتورسیکلت نخستین پرسش شرکت نیکران موتور است و پرسش دوم درباره حجم موتور آن است که این گزینه‌ها برای آن پیشنهاد شده است:

  • ۱۲۵ سی سی
  • ۱۵۰ سی سی
  • ۱۸۰ سی سی
  • ۲۵۰ سی سی

یک مسابقه با یازده نشان طلا برای علاقمندان موتورسیکلت

چطور برنده طلای مسابقه نیکران موتور شویم؟

تنها دو پرسش پیش روی شما است؛ بنابراین ما تصور می‌کنیم احتمال این‌که بتوانید یکی از برندگان قرعه‌کشی در مسابقه نیکران موتور باشید بسیار زیاد است. شانس خود را امتحان کنید؛ به سایت شرکت نیکران موتور پاسارگاد بروید و از طریق بخش مسابقه وارد صفحه پرسش‌ها شوید. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و یکی از برندگان یازده نشان طلای نیکران موتور باشید. مهلت شرکت در این مسابقه از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ مهرماه است و تاریخ قرعه کشی آن نیز دوم آبان، هم‌زمان با رونمایی از محصول جدید در نیکران موتور خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =