جوابیه پیگیری طرح بن_ بروجن اعلام می شود/احیای زاینده رود مطالبه مردمی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نامه پیگیری توقف طرح بن_بروجن در چند روز آینده اعلام می شود اما مهمترین مطالبه اصفهان احیا زاینده رود است.

مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین درباره نامه ارسالی به سازمان بازرسی کشور درباره توقف طرح بن-بروجن اظهار کرد: در چهارم مرداد ماه نامه ای به شماره1068717 به حجت الاسلام والمسلمین درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کشور، از دو طریق فاکس و الکترونیکی ارسال کردیم و توضیح دادیم که با توجه به احکام قضایی توقف طرح بن-بروجن کماکان شاهد این هستیم که این طرح در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه احیا زاینده رود مطالبه اصفهان است، افزود: در این نامه درخواست کردیم که سازمان بازرسی کشور در مورد تخلفات طرح بن-بروجن تحقیقاتی انجام دهد و گزارش بررسی ها را اعلام کند؛ چراکه بایستی تخلفات عوامل دست اندرکار این طرح استنکاف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کشور به این درخواست پاسخ نداد، ادامه داد: برخی اذعان داشته بودند که نامه ای به این شماره از طرف ما ارسال نشده بود که بلافاصله با پیگیری مجدانه،  از ریاست سازمان بازرسی کشور درخواست کردیم تا پاسخ دهند. ایشان دریافت نامه را در همان تاریخ تایید کردند و دستور بررسی نامه هم صادر شده بود و اعلام گردید که حتی درشهریورماه پاسخ نامه هم ارسال شده است که متاسفانه پاسخ نامه به دست ما نرسید! با پیگیری های به عمل آمده منتظریم جوابیه کارشناسی به دست ما برسد و در چند روز آینده نتیجه پیگیری ها اعلام می شود.

متن نامه به خبر پیوست شده است.

جوابیه پیگیری طرح بن_ بروجن اعلام می شود/احیای زاینده رود مطالبه مردمی

جوابیه پیگیری طرح بن_ بروجن اعلام می شود/احیای زاینده رود مطالبه مردمی

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =