۰ نفر
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
ساده ترین روش باربری ایران به ترکیه

ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه را می توان یکی از مهمترین خدماتی دانست که در زمینه تجاری و صنعت بین المللی در ایران به آن نیاز است .

ارسال بار به ترکیه از ایران

ترکیه به عنوان یکی از شرکای تجاری ایران و یک کشور جذاب برای مهاجران ایرانی ، همه روزه برای تجار نیز جذابیت بیشتری پیدا میکند . در ادامه این مقاله به معرفی یکی از شرکت های معتبر در خصوص حمل و نقل بار و کالا به ترکیه میپردازیم و با خدمات آن آشنا خواهیم شد.

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل تخصصی بار و کالا از تمام نقاط ایران برای ترکیه و سایر کشور های جهان ، خدمات تخصصی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد .

چه نوع کالاهایی از ایران به ترکیه ارسال میشوند ؟

برای حمل و نقل و ارسال انواع بار و کالا به ترکیه ، باید از محدودیت ها و مواردی که ممنوعیت صادرات از ایران و واردات از ترکیه را دارند نیز آشنا باشیم . ارسال بسیاری از اقلام بنا بر شرایط کشور ها ممنوع یا نیازمند مجوز و تشریفات گمرکی خواهد بود .

آنی بار برای حمل و نقل محموله های شما به ترکیه با ارائه مشاوره های دقیق و تخصصی در کمترین زمان شرایط و موارد مربوط به محموله ها را در اختیار شما قرار میدهد که با کمترین هزینه و در اسرع وقت امکان انتقال کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی برای شما فراهم گردد .

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان یک تیم حرفه ای و متخصص در تمامی موارد از جمله ترخیص گمرکی نیز در کنار شما خواهد بود . بصورت کلی ، هرنوع بار و کالایی که ممنوعیتی برای ارسال به خارج از کشور نداشته باشند توسط شرکت آنی بار به ترکیه حمل خواهند شد و در مقصد تحویل داده میشوند .

ساده ترین روش باربری ایران به ترکیه

کدام مناطق ایران تحت پوشش باربری ترکیه هستند ؟

برای حمل و ارسال بار و کالا به ترکیه که توسط آنی بار به شما ارائه میشود ، مجموعه آنی بار بصورت کامل تمام مناطق کشور را تحت پوشش خود قرار داده است .از طریق خدمات مجموعه آنی بار ، می توانید از تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و سایر شهر های صنعتی و غیر صنعتی کشور اقدام به ارسال بار و کالا و اثاثیه و لوازم منزل نمایید .

مجموعه آنی بار برای ارسال محموله های شما به کشور ترکیه ، از طریق تمامی روش های باربری کاملترین بیمه نامه را در نظر گرفته است . بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله شما مورد بهره برداری قرار میگیرد .

روش های ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه روش های متنوعی وجود دارد که هریک از این روش ها برای جابجایی انوع خاصی از بار و کالا نیز مورد استفاده قرار میگرند . برای ارسال بار به ترکیه ، انتخاب روش باربری مناسب بر اساس نوع محموله ، شرایط آن و همینطور بودجه صاحبین کالا انجام میشود که برای انتخاب مناسب کارشناسان و متخصصین آنی بار آماده ارائه مشاوره حرفه ای به هموطنان گرامی هستند .

حمل و نقل زمینی

یکی از روش های تخصصی ارسال بار به ترکیه ، استفاده از روش زمینی است که به دلیل داشتن مرز زمینی مشترک بین این دو کشور ، حمل  و نقل زمینی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود . حمل زمینی برای ارسال انواع کالا و محموله های تجاری و همچنین ارسال انواع اثاثیه و لوازم منزل مورد استفاده قرار میگیرد . در حمل و نقل زمینی از کامیونت مسقف و یا تریلی ترانزیت چادری استفاده خواهد شد .

روش حمل زمینی برای ترکیه بصورت دربستی و گروپاژ انجام میشود که در هر 2 صورت آنی بار بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ساده ترین روش باربری ایران به ترکیه

حمل بار هوایی

روش حمل بار هوایی به ترکیه یک روش بسیار سریع برای انتقال انواع بار و کالا از طریق ایرلاین های بین المللی کشور است . در این روش محموله های شما بصورت حرفه ای بسته بندی و به فرودگاه بین المللی ( مانند فرودگاه امام خمینی ) منتقل میشوند .در حمل و نقل هوایی بار و کالا به ترکیه ، 2 روش برای ارسال وجود دارد : فریت بار و کارگو.

در فریت بار مسافری ، حجم کم از بار و کالا های تجاری و شخصی با هواپیماهای مسافری انجام میشود . اما در روش کارگو ، امکان حمل انواع بار و کالا در حجم و تناژ بالا نیز فراهم میباشد .

حمل بار دریایی

برای کشور هایی که دسترسی به دریا دارند ، حمل و نقل دریایی نسبتا مقرون به صرفه تر خواهد بود . مجموعه انی بار برای ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه همه روزه امکان ارسال دریایی از طریق بندرعباس را برای شما فراهم می نماید . در این روش ، محموله از طریق حمل و نقل زمینی به بندرعباس منتقل و سپس در کشتی های مخصوص حمل و نقل بار ، بارگیری میشود.

ساده ترین روش باربری ایران به ترکیه

انتقال لوازم و اثاثیه منزل به ترکیه

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، امکان ارسال انواع اثاثیه و لوازم منزل میباشد که این امکان از تمامی نقاط کشور برای تمام شهر های ترکیه فراهم میباشد . برای ارسال اثاثیه به ترکیه ، ابتدا باید فرایند دریافت کیملیک کارت شما طی شده باشد و پس از اخذ کیملیک به راحتی از طریق شرکت آنی بار می توانید اثاثیه و ولوازم منزل را به ترکیه ارسال کنید.

برای ارسال اثاث به ترکیه ، آنی بار از طریق روش زمینی وهوایی خدمات مورد نیاز شما را تامین می نماید . بهترین روش ، روش ارسال زمینی است که با استفاده از کامیونت مسقف و یا تریلی ترانزیت چادری انجام میشود.

در حمل و نقل اثاث به ترکیه ، بارگیری و بسته بندی و تهیه لیست لوازم بصورت حرفه ای از درب منزل شما انجام میگیرد و در اسرع وقت و بدون هزینه های اضافی محموله شما به ترکیه انتقال داده خواهد شد. خدمات باربری آنی بار علاوه بر استانبول ، شامل ارسال اثاثیه به آنتالیا ، آنکارا ، ازمیر و . . . نیز میباشد . 

ارسال بار تحت پوشش کامل بیمه نامه به ترکیه

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالا از تمامی نقاط کشور به تمامی نقاط ترکیه ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید.  بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد.

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری بین المللی خود را تحت پوشش قرار داده است. بیمه نامه CMR تا ۲۰ هزار دلار بیمه جهت حفاظت از محموله در اختیار شما قرار میدهد اما در بسیاری از موارد ارزش محموله های صاحبین بار بیش از این میزان است . به همین جهت مجموعه آنی بار برای حفاظت بیشتر از محموله های شما از بیمه نامه های شرکت های داخلی با پوشش کامل بر اساس ارزش بار در اختیارتان قرار میدهد. 

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل بین المللی را دارید ، با آنی بار تماس بگیرید. بیمه نامه شرکت حمل و نقل آنی بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مجموعه آنی بار در تماس باشید:

021-57669

https://anibar.net

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =