رازهای کلیدی ست کردن کت و شلوار با کفش برای داشتن بهترین تیپ

در این مقاله، مهم‌ترین نکات برای ست کردن کت و شلوار و کفش، ارائه شده است، با توجه به نکات مطرح شده بهترین ترکیب کفش و کت و شلوار را برای خودتان بخرید!

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که پس از خرید یک دست کت و شلوار گران قیمت و کفش و سپس، پوشیدن آن‌ها استایل شیک و جذابی که در ذهن‌تان مدنظر داشته‌اید را به دست نیاورده‌اید، علت این اتفاق، عدم تمرکز بر وجود هماهنگی بین کت و شلوار و کفش، زمان خرید این دو پوشاک است.

البته اصلا نیاز نیست نگران باشید! ست کردن کفش و کت و شلوار آنقدرها هم که تصور می‌کنید سخت نیست تنها کافی است نکات کاربردی و کلیدی در این باره را بدانید تا زمان خرید کت و شلوار وکفش، بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه یک راهنمایی جامع و کاربردی جهت خرید کت و شلوار و ست کردن آن متناسب با رنگ و مدل کفش، ارائه شده است اگر شما نیز دوست دارید همچون مدل‌های حرفه‌ای هنگام پوشیدن کت و شلوار، استایلی چشم نواز و خیره کننده داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

چطور رنگ کت و شلوار را با کفش ست کنیم؟

ست رنگ کت و شلوار و کفش، کار سختی نیست و تنها کافی است فرمول ایجاد هماهنگی بین این دو پوشاک را به خوبی یاد بگیرد، در ادامه لیستی از پیشنهادات ست کردن رنگ کفش و کت و شلوار، ارائه خواهد شد، پیشنهاد می‌شود زمان خرید کت و شلوار و کفش، به ترکیب رنگ بندی‌هایی که در ادامه اشاره می‌شود، دقت کنید.

کت و شلوارهای تیره

بر اساس یک قائده کلی در مدل‌های کت و شلواری که رنگ تیره دارند، مثل مشکی، سرمه‌ای، آبی تیره، طوسی پررنگ و ... بهتر است از مدل‌های کفش کلاسیک رسمی با رنگ مشکی استفاده کنید.

زمان خرید کفش برای این دسته از کت و شلوارها، مدل‌های کفش مردانه براق و چرم نیز، پیشنهادات فوق العاده‌ای هستند که می‌توانید با خرید آن‌ها، زیبایی تیپ‌تان را دو چندان کنید.

کت و شلوارهای روشن

هنگام خرید کفش مردانه برای کت و شلوارهای روشن، پیشنهاد می‌شود از چند درجه تیره‌تر رنگ‌های هماهنگ با رنگ کت و شلوارتان استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت کت و شلوارتان، به خوبی جلوه کند.

رازهای کلیدی ست کردن کت و شلوار با کفش برای داشتن بهترین تیپ

به عنوان مثل اگر قصد خرید کت و شلوار قهوه‌ای روشن را دارید، باید به فکری خرید کفش، به رنگ قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای سوخته باشید تا کت و شلوار رنگ روشن شما، زیبایی بیشتری در اندام شما داشته باشد.

2 قانون خیلی مهم برای ست کردن موفق رنگ کفش و کت و شلوار

شاید راهنمایی‌های مطرح شده تا اینجای مقاله برای خرید کت و شلوار و کفش هماهنگ برای شما کمی گیج کننده بوده باشد، پس بهتر است در ادامه با 2 قانون اساسی در دنیای مد لباس‌های مردانه که می‌توانید از آن برای ست کردن راحت‌تر کفش و کت و شلوارتان استفاده کنید آشنا شوید.

قانون اول : کفش مشکی، دوست تمامی کت و شلوارها

احتمالا شما نیز شنیده‌اید که لباس‌های رنگ مشکی را می‌توان تقریبا با همه چیز ست کرد و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد، در دنیای ست کردن کفش  کت و شلوار نیز همین موضوع، صدق می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت از کفش مشکی در کنار رنگ‌های مختلف کت و شلوار استفاد کنید.

کفش‌های مشکی به علت داشتن یک رنگ خنثی تیره، به آسانی با طیف‌های رنگی مختلف، ست می‌شوند و می‌توان همیشه از آن‌ها برای پوشیدن در مدل‌ها و رنگ‌های کت و شلوار مختلف، استفاده کرد و لذت برد؛ فرقی ندارد که کت و شلوار شما تیره است یا روشن، کفش‌های مشکی رنگ، هیچ قانون و ممنوعیتی ندارند و شما می‌توانید با هر رنگ کت و شلواری که دوست دارید آن‌ها را ست کنید و یک استایل جذاب و فوق العاده، همچون جنتلمن‌ها برای خودتان ایجاد کنید.

قانون 2: روشن‌تر بودن رنگ کفش از کت و شلوار ممنوع!

قانو دوم در دنیای ست کردن کت و شلوار و کفش، تیره‌تر بودن رنگ کفش‌ها نسبت به رنگ کت و شلوار است، فرقی ندارد که طیف رنگ کت و شلوار شما چیست، حتما زمان خرید کفش دقت کنید که کفش‌تان از کت و شلوارتان تیره‌تر باشد، دقت به این نکته می‌تواند جذابیت استایل شما را دو چندان کند.

ممنوعیت‌های دنیای ست کفش و کت چیست؟؟

کفش‌های اسپرت، مثل کفش‌های کتانی و مدل‌های کفش بوت و کالج را تنها اجازه دارید با مدل‌های کت تک، ست کنید و بپوشید، سایر مدل‌های کفش کلاسیک مردانه را می‌توانید همراه کت و شلوارهای رسمی نیز بپوشید و لذت ببرید.

رازهای کلیدی ست کردن کت و شلوار با کفش برای داشتن بهترین تیپ

نکته مهمی که باید زمان خرید کت و شلوار و کفش در نظر بگیرید، هماهنگی بین مدل و تیپ کفش با کت و شلوار است، این مورد با یک بررسی ظاهری جلوی آیینه هم قابل تشخیص است و نیازی نیست وسواس زیادی برای آن خرج دهید.

بهترین فروشگاه، جهت خرید کت و شلوار و کفش

حالا که با قوانین خرید کفش و کت و شلوار، آشنا شدید باید از یک فروشگاه معتبر لباس مردانه برای خرید کفش و کت شواوار اقدام کنید تا بهترین محصولات لباس مردانه باکیفیت و جذاب را خریداری کنید و قدم در مسیر خلق استایل رویایی که همیشه آرزویش را داشتید بردارید.

از کدام فروشگاه، کفش و کت و شلوار بخریم؟

پیشنهاد ما به شما برای خرید کت و شلوار و کفش مردانه، سر زدن به فروشگاه اینترنتی ست‌من با داشتن هزاران اقلام پوشاک مردانه متفاوت جذاب، با قیمت‌های فوق العاده است.

شما در این فوشگاه می‌توانید با حوصله، بین مدل‌های مختلف کت و شلوار و کفش‌ها با رنگ‌بندی‌های متفاوت، مقایسه کنید و بهترین پوشاک مردانه را برای خودتان، خریداری نمایید.

سخن پایانی : هماهنگی بین کت و شلوار و کفش را جدی بگیرید!

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید همیشه با پوشیدن کت و شلوار، خوشتیپ و جذاب به نظر برسید، باید به هماهنگی رنگ و مدل کفش‌تان با کت و شلواری که تن می‌کنید، اهمیت زیادی بدهید؛ عدم ست بودن کفش و کت و شلوار می‌تواند یک تیپ و استایل نامناسب را برای شما ایجاد کند.

البته خرید کت و شلوار و کفش ست و هماهنگ، کار چندان سختی نیست و تنها کافی است زمان خرید این دو مورد پوشاک مردانه به نکات هماهنگی رنگ بین کت و شلوار و کفش که در این مقاله ذکر شد دقت کنید و بر همان اساس دست به تصمیم نهایی برای خرید بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =