حمید استیلی هم جواب اسکوچیچ را داد

حرف‌های اخیر سرمربی تیم ملی واکنش مهدی طارمی و همینطور استیلی را در پی داشته است.

سپهر ستاری؛ حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران نسبت به حرف های دراگان اسکوچیچ واکنش نشان می دهد. سرمربی ایران به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد بازیکنان از نظر تاکتیکی ضعیف هستند ولی از نظر بدنی شرایط خوبی دارند.

حمید استیلی در جواب به حرف‌های مربی کروات تیم ملی می گوید: «من اصلا این حرف را قبول ندارم. بازیکنان ایرانی کاملا باهوش هستند. فقط به زمان احتیاج دارند تا بتوانند هماهنگ باشند. چطور بازیکنان ما در خارج از کشور تاکتیک پذیر هستند؟ آنها در تیم های خوب اروپایی بازی می‌کنند. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و دیگر بازیکنان لژیونر را نگاه کنید. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند. بیشتر بازیکنان تیم ملی ما در اروپا بازی می‌کنند. اگر تاکتیک پذیر نبودند چطور به اروپا رفته‌اند؟ همانطور که گفتم بچه های ما به خاطر اینکه دیر به تیم ملی ملحق می شوند نیاز دارند تا کنار هم قرار بگیرند. با هماهنگی بیشتر آنها به نحو احسن می توانند کارهای تاکتیکی را انجام دهند.»

سرمربی سابق پرسپولیس یک انتقاد دیگر هم به اسکوچیچ دارد: «ایشان در مصاحبه خود فقط به نقش دستیاران خارجی‌شان اشاره کرده ولی اشاره‌ای به نقش کریم باقری و وحید هاشمیان نکرد. این دو جزو مربیان خوب هستند. هر کدام به شکلی روی تیم اثرگذارند. روی بازیکنان اثر زیادی می گذارند و به تیم ملی کمک زیادی می کنند. هم هاشمیان و هم کریم باقری الگوی بازیکنان تیم ملی بوده اند. الان هم حضورشان روی نیمکت به ایران کمک زیادی می کند ولی آقای اسکوچیچ هیچ اسمی از آنها نیاورده است.»

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    4 0
    انتقاد پذير باشيم بد نيست ها!! وقتى ميگه از نظر تاكتيكى مطمئناً حد تاكتيكى بودن بازيكن رو ميگه. براى مثال ديديم كه جهانبخش در انگليس نتونست درخشش انچنانى داشته باشه كه در هلند داشته و اون برميگرده به سطح و حد باشگاه. مطمئن باشيد اگر تاكتيك بالائى داشتند، با اون همه انرژى و تكنيك خوب، حد اقل از دور اول جام جهانى فرا تر بوديم.
  • بابک IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    راست میگی تاکتیک تو لیگ ایران موج میزنه خخخخخخخخخ اگه هم موفق میشین اروپا اونا هر کی به هر کی نیست تاکتیک تیم بهم بزنن یا اجرا نکنن رو نیمکت جاشونه آره چونکه مربی های درجه یک داریم نه تاکتیک زیاد داریم کاش اینم مثل نفت صادر میکردیم بد نبود
  • ایراندوست IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    جناب حمید استیلی : معلوم میشود شما و دوستان قرمز پوشتان از شکست پرسپولیس خیلی ناراحتید و دیواری هم کوتاهتر از دیوار اسکوچیچ پیدا نکردید و دائم به او میتازید و او را مقصر ناکامی پرسپولیس در مقابل تیم تا به دندان مسلح الهلال میدانید!
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    زمانیکه یه نفر کار مثبتی رو انجام میده انتظار داره مورد تعریف و تمجید قرار بگیره در حالیکه بعضی ها این آقا رو با خاک یکسان کردن توقع دارید ساکت بمونه چرا ما اینطوری هستیم خب این آقا تیم رو از منجلاب بیرون کشید بزارید بره جام جهانی بعد انتقاد بکنید بعد نظرات حرفه ای تون رو اعلام کنید حکایت این آقا هم دقیقا شده مثه کواچ تو والیبال داشت خوب نتیجه می‌گرفت ولی بعضی ها اون رو زیر باد انتقاد گرفتن بعدش هم رفت و والیبال ما افتضاح شد
  • سید IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    از نظر ایرانی ها ما بهترینیم، اما دیدیدم پرسپولیس در باتلاق الهلال چطور زمین گیر شد. حمید استیلی اونوقت کجا بود
  • حسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    به دل نگیرید شما! خیلی حرف عجیب و غریبی نگفته! از این گفته های ایشان خم لطفا نتیجه گیری نکنید که ایشان هیچکاره هست و مربی خوبی نیست! چون خیلی از ماها هنوز فرهنگ مسائل و اظهارات فنی را هم شخصی میگیریم! اصلا شما شک نکنید آنکسی که در ایران بازی می‌کند، ضعفهای فنی زیاد دارد! چرا زیاد دل د؟ چونکه اینجا فرهنگ غالب ایرانیست و اتفاقا نخبه های فوتبال ما (توجه شود گفتم نخبه ها) بله در اروپا می‌توانند به لحاظ تکنیکی خودشان را به پای اروپایی‌ها برسانند. اما بک واقعیت در کشور ما هست و آن اینکه ما در بحث مدیریت میکرو در فوتبال و دیگر ورزش‌ها چون از پایه و بطور فرهنگی مشکل داریم، مربیان خارجی هم حتی در کشور ما درست متوجه موضوع نمی‌شوند. من چند مثال میزنم:از دست دادن وقت به هنگام فول خودی و حتی قبل از فول(منتظر شدن برای سسوت داور) ، عصبانیت به داور، عصبانیت و دعوا با بازیکن تیم مقابل، ذهنیت و پیش فرض داشتن نسبت به بازیکنان کشورهای خاص و داورهای خاص و بی انصافی آنها، شل شدن و یک نفس و یک نواخت بازی نکردن در طول بازی، و خیلی چیزهای دیگه.. که البته بعضی از اینها واقعیت خارجی هم دارند نه که ندارند!
  • زب IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    اسکوچیچ راست گفته بنده خدا
  • بهرام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    درود بر حمید استیلی. اسکوچیچ بهیچوجه در حد و اندازه ی تیم ملی ایران نیست
  • ناُشناس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    کلا سرمربی تیم ملیمون داغون فقط یک صحبتی میکنه بدون اینکه دلیلی داشته باش فقط به زبون میاره این مهره ها همین مهره های زمان آقای کیروش و لژیونرهای خارج از کشور و مهره های باشگاهی داخل هستند فقط باید ناراحت شد که همچین سرمربی که الان با همین مهره ها داره نتیجه میگیره بهشون ایراد میگیره واقعا جای تاسف
  • فرزند ایران IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    گل گفتی آقای استیلی
  • CA ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 0
    اسکوچیچ با نشریه ای از کرواسی مصاحبه کرده، و طبیعتاً می خواسته بیشتر به کروات های کادر فنی اشاره کنه که در کرواسی شناخته شده هستند.
  • شاهین۳۳ IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    به قول بلاژویچ فقط ۱۰ دقیقه اول به حرف مربی هستند و بقیه زمان کار خودشون رو میکنند