دعوت رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از عموم مردم جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری سجاد رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با صدور پیامی آحاد مردم به ویژه جامعه هدف این سازمان را به مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تمدن اسلامی در ادامه تمدن‌های پیشین بشری، بیش از همه به دانش، پژوهش، خواندن و نوشتن، آموختن و آموزش‌دادن اهتمام داشته است و در دنیای امروز فرهنگ مکتوب به دلیل دامنه‌ی نفوذش، باید مورد توجه ویژه همه قشرها باشد تا دشمن، با بهره‌برداری از این ابزار ماندگار، زمینه هجوم و شبیخون فرهنگی به باورهای فرهنگ اصیل اسلامی را نداشته باشد.

امروزه برگزاری جشنواره ها و سمینارهای علمی_فرهنگی از جمله «جشنواره کتابخوانی رضوی» یکی از راهکارهای تبیین و نهادینه سازی فرهنگ و تمدن است و کتاب یکی از مهم ترین ابزارهای تحقق اهداف والای این جشنواره است؛ جشنواره ای که تاکنون نقش موثری در اشاعه تمدن اسلامی، فرهنگ ناب رضوی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی آحاد جامعه نسبت به سبک زندگی اهل‌بیت(ع)، انس و پیوند بیش از پیش مخاطبان با بزرگان دین و خاندان اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت رضا(ع) داشته است. از این رو می‌توان به جرأت گفت مروجان فرهنگ رضوی راویان تمدن اسلامی هستند و همراهی مسئولین با متولیان این امر و مشارکت عموم مردم در این جشنواره، به طور قطع این رویداد را پربارتر و پرشورتر از همیشه خواهد کرد.

 شرکت در این جشنواره کتابخوانی موجب ترویج و گسترش فرهنگ فاخر رضوی، رشد معنوی و آشنایی دقیق‌تر با سیره تربیتی، اخلاقی و عملی اهل بیت(ع) و راهگشای اخلاقی و شاخص تربیتی نسل جوان خواهد شد.

لذا از همه مردم به ویژه جامعه صنعتگران، معدنکاران، تجار و بازرگانان، بازاریان و جامعه کارگری استان جهت شرکت در این جشنواره فاخر فرهنگی مذهبی دعوت می کنم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =