بورس در هفته گذشته چه نوساناتی را پشت سر گذاشت؟

شاخص کل بورس در هفته گذشته پس از صعود بیش از ۴۰ هزار واحدی در نخستین روز هفته نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشت و در آخرین روز هفته بر پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۱ واحد ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس در نخستین روز هفته در واکنش به حضور رئیس جدید رشد ۳۴ هزار واحدی را رقم زد و بر پله یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد ایستاد؛ اما رشد شاخص کل بورس ماندگار نبود و در دومین روز هفته شاخص کل بورس دوباره سرخ پوش شد و با افت هزار و ۳۹۸ واحدی بر پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۶۷ واحد ایستاد.

در سومین روز هفته گذشته بورس رشد کم رمق ۸۵۳ واحدی را تجربه کرد و در چهارمین روز هفته با رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی به مدار رشد بازگشت و بر پله یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد ایستاد.

بورس در هفته گذشته چه نوساناتی را پشت سر گذاشت؟

در آخرین روز هفته اما شاخص کل بورس دوباره سرخ پوش شد و با افت ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به عدد یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۱ رسید و شاخص هم وزن نیز در آخرین روز هفته افت هزارو ۸۲ واحدی را تجربه کرد و به عدد ۳۹۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است که در آخرین روز هفته نمادهای شاخص ساز شتران، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند و نمادهای شپنا، شتران، فسبزوار، کیمیاتک، کالا، فملی و شبندر از پرتراکنش های روز بودند.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =